۱۸/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۸ شنبه

صبح قزوین افزایش ۲۱ درصدی توزیع روغن در قزوین/ خرید مازاد بر نیاز مردم مشکل‌ساز شده است
کد خبر: ۳۴۶۲۸۳ نویسنده: عزیزالله افضلی تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۹/۴ ساعت: ۱۴:۳۰ ↗ لینک کوتاه

سرپرست سازمان صمت استان اعلام کرد

افزایش ۲۱ درصدی توزیع روغن در قزوین/ خرید مازاد بر نیاز مردم مشکل‌ساز شده است

سرپرست سازمان صمت استان قزوین گفت: براساس آمار و ارقام، تقریبا روغن ۲۱ درصد بیشتر از ظرفیت سنوات و ماه‌های گذشته در استان قزوین توزیع شده است.

افزایش ۲۱ درصدی توزیع روغن در قزوین/ خرید مازاد بر نیاز مردم مشکل‌ساز شده است

به گزارش خبرنگار اقتصادی صبح قزوین، مردم این روزها برای تهیه روغن خوراکی دچار سردرگمی شدند، مسئله‌ای که مسئولان سعی در رفع آن دارند و فعالیت‌های مختلفی نیز برای آن انجام می‌شود.

درست همین چند هفته پیش بود که صف‌های طولانی مردم آن هم در شرایط کرونایی در برخی از خیابان‌های سطح شهر به چشم می‌خورد که البته با پیگیری‌های لازم، مسئولان وعده‌هایی برای تأمین این نیاز اساسی عنوان کردند.

عزیزالله افضلی در این باره در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی صبح قزوین با اشاره به وضعیت فروش روغن در استان اظهار کرد: براساس آمار و ارقام، تقریبا روغن ۲۱ درصد بیشتر از ظرفیت سنوات و ماه‌های گذشته در استان توزیع شده است.

وی افزود: شرایطی که امروز در توزیع روغن پیش آمده؛ این است که مردم نگران تأمین این کالای اساسی در آینده هستند براین اساس، مراجعات متعددی به فروشگاه‌های استان دارند و روغن را ذخیره‌سازی می‌کنند.

مردم باید همکاری لازم را با ستاد تنظیم بازار داشته باشند

سرپرست سازمان صمت استان قزوین بیان کرد: روغن نباتی را در سطح شبکه‌های منتخب توزیع می‌کنیم؛ چراکه هم‌اکنون باتوجه به وقفه‌ای که در توزیع روغن صنف و صنعت صورت گرفته، تصورمان این بود که بخش صنف و صنعت حوزه کارگاهی، روغن بخش خانوار را از سطح بازار جمع‌آوری کنند.

افضلی یادآور شد: مردم باید همکاری لازم را با ستاد تنظیم بازار داشته باشند، اگر قرار باشد قفسه‌های فروشگاه‌ها را از روغن لبریز کنیم و مردم هم در خرید آن، به میزان مصرف خود توجهی نکنند و بیش از ظرفیت سهمیه تخصیصی استان روغن تأمین کنند، قطعا در پشتیبانی و توزیع با مشکلاتی مواجه می‌شویم.

وی در پایان بیان کرد: امروز شاهدیم که در برخی از واحدهای صنفی و فروشگاهی توزیع روغن صورت می‌گیرد؛ اما با وجود عدم کمبود این کالا همچنان مردم در صف خرید هستند.

انتهای پیام/4006

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان