۰۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۲/۱۲/۲۹ سه شنبه

صبح قزوین سرپرست باشگاه پرسپولیس استعفا کرد
کد خبر: ۳۴۵۵۹۴ تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۸/۳ ساعت: ۷:۱۳ ↗ لینک کوتاه

سرپرست باشگاه پرسپولیس استعفا کرد

مهدی رسول پناه پس از حواشی که به وجود آمده بود از سرپرستی باشگاه پرسپولیس استعفا کرد.

سرپرست باشگاه پرسپولیس استعفا کرد
 
به گزارش سرویس ورزشی صبح قزوین به نقل از خبرگزاری دانشجو,مهدی رسول پناه سرپرست باشگاه پرسپولیس از سمت خود استعفا کرد.

متن بیانیه رسول پناه به شرح زیر است:

«مردم شریف ایران
هواداران عزیز پرسپولیس
خدمت در مقام سرپرستی باشگاه پرسپولیس افتخاری بود که نصیب من شد و در همه زمان حضور در این سمت تلاش کردم علیرغم همه سختی ها، تحدید‌ها و تهدیدها، باری از روی دوش باشگاه محبوبم بردارم و امروز خوشحالم در طول حضورم توانستم از ۱۳ پرونده مطالباتی این باشگاه، ۹ پرونده را ببندم، بویژه پرداخت مطالبات برانکو ودستیارانش که مهمترین دغدغه هواداران بود و در پایان فصل گذشته برای اولین بار بیش از ۹۵ درصد مبلغ قرارداد بازیکنان را پرداخت کنم، املاک باشگاه را برگردانم و پرسپولیس را به خصوصی سازی برسانم.

امروز و پس از حاشیه‌های ایجاد شده و برای اینکه پرسپولیس محبوبم دچار مشکل نشود بار دیگر استعفای خود را اعلام میدارم و از این پس مثل سابق در مقام ارزشمند هواداری در کنار تیمم خواهم بود.

لازم می‌دانم از سوتفاهمات ایجاد شده برای مردم شریف و اصیل وخونگرم ومهمان نواز مازندران عذرخواهی کنم، از کادر فنی و بازیکنان پرسپولیس برای همه تلاش هایشان تشکر و اگر باعث آزردگی آن‌ها شدم پوزش بخواهم. از همه هواداران به خاطر همراهیشان تشکر کنم و از آن‌ها بخواهم برای کسب قهرمانی آسیا اتحاد و همدلی خود را حفظ کنند و در کنار باشگاه بمانند.

همچنین از وزیر محترم ورزش و جوانان، اعضای محترم هیئت مدیره و همکارانم در باشگاه هم به خاطر حمایت‌ها و کمک هایشان، صمیمانه سپاسگزارم.

مهدی رسول پناه»
انتهای پیام/1404

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان