۱۸/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۸ شنبه

صبح قزوین پلمب ۴ انبار دارو و موادغذایی در قزوین
کد خبر: ۳۴۱۳۱۷ تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۱/۱۷ ساعت: ۱۰:۱۰ ↗ لینک کوتاه

رئیس سازمان صمت استان خبر داد

پلمب ۴ انبار دارو و موادغذایی در قزوین

رئیس سازمان صمت استان قزوین از پلمب ۲ واحد انبار دارو و ۲ واحد انبار مواد غذایی در قزوین خبر داد.

پلمب ۴ انبار دارو و موادغذایی در قزوین

به گزارش خبرنگار اقتصادی صبح قزوین؛ سعید نبیل در جلسه ستاد تنظیم بازار استان قزوین گزارشی از آخرین اقدامات انجام شده سازمان صمت از تاریخ اول اسفند 98 لغایت 15 فروردین ماه 99 در حوزه تنظیم بازار کالاهای ضدعفونی کننده و بهداشتی در جهت متوقف نمودن چرخه شیوع ویروس کرونا و نظارت و بازرسی از سطح بازار استان در جهت کنترل قیمت کالاهای ضروری و اساسی همچنین مبارزه با گرانفروشی در طرح تشدید بازرسی امسال ارائه کرد.

وی در ادامه با تشریح عملکرد حوزه نظارت و بازرسی سازمان صمت اظهار کرد: تاکنون بیش از 14 هزار فقره بازرسی از واحدهای صنفی استان، 190 فقره گشت مشترک با حضور بازرسان سازمان صمت و نمایندگان تعزیرات، دادستانی، غذا و دارو و فرمانداری انجام پذیرفته است.

رئیس سازمان صمت استان قزوین تصریح کرد: در همین زمینه 605 پرونده تشکیل شده که از این تعداد 230 پرونده گرانفروشی و 253 پرونده عدم درج قیمت و بقیه پرونده‌ها هم مربوط به سایر تخلفات صنفی بوده است.

وی همچنین از فعال سازی ویژه سامانه رسیدگی به شکایات 124 از ساعت 7 صبح لغایت 10 شب خبر داد و گفت: در طی مدت یاد شده تعداد 579 شکایت مردمی از طریق تلفنی، حضوری و کتبی توسط این سازمان دریافت که منجر به تشکیل 184 پرونده شده است.

نبیل در ادامه با اشاره به تشدید بازرسی و استقرار بازرس مقیم در واحدهای تولید کننده محصولات بهداشتی و ضدعفونی کننده در طرح نظارتی، از تشکیل پرونده تعزیراتی برای 12 داروخانه و 16 فروشگاه تجهیزات پزشکی متخلف به دلائلی چون امتناع از عرضه کالا و گرانفروشی و همچنین پلمب 2 واحد انبار دارو و 2 واحد انبار مواد غذایی در این زمینه خبر داد.

وی در پایان گفت: از شهروندان استان درخواست می‌شود در صورت مشاهده هرگونه تخلف مراتب را به شماره 124 سازمان صمت گزارش نمایند تا در اسرع وقت مورد رسیدگی قرار بگیرد.

انتهای پیام/7003

 

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان