۱۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۷ جمعه

صبح قزوین شهید سلیمانی دل‌‎ها را در غرب و شرق عالم به تسخیر خود درآورده بود
کد خبر: ۳۳۹۵۱۲ تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۱۰/۲۱ ساعت: ۱۳:۳۸ ↗ لینک کوتاه

مسئول بسیج دانشجویی استان قزوین:

شهید سلیمانی دل‌‎ها را در غرب و شرق عالم به تسخیر خود درآورده بود

مسئول بسیج دانشجویی استان قزوین گفت : شهادت سردار سلیمانی یک سوگ عظیم را بر دل و جان مردم در سراسر کشور و ملت‌ها قرار داد که پذیرش این واقعه بسیار سخت و دشوار است.

شهید سلیمانی دل‌‎ها را در غرب و شرق عالم به تسخیر خود درآورده بود

عباس کاظمی در گفت‌وگو با خبرنگار دانشگاه صبح‌قزوین؛ درباره‌ی جنایات امریکا نسبت به ترور شهید سردار سلیمانی اظهار کرد: راه و رسم پاسداری راه شهادت است و به گفته شهید سلیمانی باید شهید بود تا شهید شد.

وی افزود: طبق بیانات مقام معظم رهبری در دوران حیات شهید سلیمانی فرمودند که سردار سلیمانی یک شهید زنده‌ هستند.

مسئول بسیج دانشجویی استان قزوین اذعان کرد: شهادت سردار سلیمانی یک سوگ عظیم را بر دل و جان مردم در سراسر کشور و ملت‌ها قرار داد که پذیرش این واقعه بسیار سخت و دشوار است.

این مقام مسئول ابراز کرد: شهید سلیمانی دل‌‎ها را در غرب و شرق عالم به تسخیر خود درآورده بود و شاهد آن بودیم که چطور دنیا در سوگ حاج قاسم سر تعظیم فرود آورد.

وی گفت: جنایت امریکایی‌ها در ترور سردار سلیمانی و همراهانش یک حرکت بزدلانه و ناجوانمردانه بود و سیلی ایران به این اقدام، التیام بخش این ضایعه دردناک بود که این اقدام آغاز کار ما با امریکایی‌هایی است.

کاظمی بیان کرد: مکتب شهید سلیمانی رهروان فراوانی را تربیت کرده و در مجموعه‌ی سپاه و نیروهای انقلابی سردار سلیمانی‌های بی شماری وجود دارند.

وی افزود: حاج قاسم در طول حیات خود کتابی را با ایثار و فداکاری نوشت و با شهادت خود، آن کتاب را امضا کرد و تردیدی نیست سبک و سیره عملی شهید سلیمانی تاثیر خود را بر آزادگان عالم خواهد گذاشت.

مسئول بسیج دانشجویی استان قزوین در پایان گفت: تشییع شهید سلیمانی در کشور و تجمعات و مراسمات گوناگونی که در طول یک هفته اخیر به صورت شبانه روزی و با حضور گسترده پیر و جوان در سراسر کشور برگزار شد یک رفراندوم بزرگ و روشن برای افرادی بود که در طول ماه‌های اخیر بدنبال برگزاری رفراندوم بودند که نتیجه این حضور مردم نیز تاکید بر ادامه یافتن راه مقاومت و راه شهید سلیمانی است.

 


انتهای پیام/۳۰۰۳

 

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان