۱۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۷ جمعه

صبح قزوین یکی از آفات پایان نامه‌ها، غیربومی بودن حل مسائل در آنهاست/ برای رفع مشکلات معیشتی الگوی اقتصادی ما باید بومی شود
کد خبر: ۳۳۹۰۰۵ تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۹/۲۰ ساعت: ۱۱:۲۵ ↗ لینک کوتاه

جانشین سازمان بسیج دانشجویی:

یکی از آفات پایان نامه‌ها، غیربومی بودن حل مسائل در آنهاست/ برای رفع مشکلات معیشتی الگوی اقتصادی ما باید بومی شود

جانشین سازمان بسیج دانشجویی کشور با اشاره به اینکه یکی از آفت‌های پایان نامه‌ها، غیربومی بودن حل مسائل در آنها است، گفت: پایان نامه‌های دانشجویی باید براساس مسائل روز کشور نوشته شود.

یکی از آفات پایان نامه‌ها، غیربومی بودن حل مسائل در آنهاست/ برای رفع مشکلات معیشتی الگوی اقتصادی ما باید بومی شود

به گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر صبح قزوین؛ دکترحمید بالایی جانشین سازمان بسیج دانشجویی کشور امروز(چهارشنبه) با حضور در ناحیه بسیج دانشجویی استان قزوین اظهار کرد: دانشگاه به عنوان نهاد علم در کشور باید به دنبال حل مسائل گوناگون بوده و برای موضوعات مختلف جامعه حرف و برنامه داشته باشد.

وی با اشاره به این موضوع که دیگر اعتلای بسیج به مرحله اجرا درآمده است، افزود: اعتلای بسیج دانشجویی می‌کوشد علاوه بر مطالبه گری مسائل جامعه توسط دانشجویان، دانشگاهیان ما به دنبال حل این مسائل نیز باشند و برای رفع مشکلات برنامه ریزی نمایند و این انتظار از بسیج دانشجویی به مراتب بیشتر است.

جانشین سازمان بسیج دانشجویی کشور با بیان این نکته که یکی از آفت‌های پایان نامه‌ها، غیربومی بودن حل مسائل در آنها است، گفت: پایان نامه‌های دانشجویی باید براساس مسائل روز کشور نوشته شود تا به مرور مشکلات کشور حل شود.

چرخه اقتصاد باید به سمت تولید حرکت کند

وی افزود: هدف اعتلای بسیج دانشجویی نیز این است که با تشکیل نظام مسائل در سطح دانشگاه‌ها و ایجاد بستر طرح وگفتگو مسائل در هسته‌های مسئله محور به سوی حل مسائل گام بردارد.

بالایی در ادامه بیان کرد: ضمانت اجرای اعتلای بسیج دانشجویی، همراه نمودن قلوب دانشجویان با این حرکت است و این همراهی تنها با گفت‌وگو حاصل می‌شود.

وی با اشاره به مشکل معیشت مردم گفت: یکی از ایرادات اقتصاد ما کپی بودن الگوی اقتصادی کشور ما از دیگر کشورها است و برای حل معیشت مردم ایران باید الگوی اقتصادی ما بومی باشد.

وی با انتقاد از اقتصاد غیرمولد در ساختار اقتصادی کشور تصریح کرد: تورم موجود در کشور ناشی از اقتصاد غیرمولد است و باید چرخه اقتصاد به سمت تولید حرکت کند.

این مقام مسئول در پایان گفت: برای حل عموم مسائل کشور برنامه و راهکار وجود دارد اما اینکه، کدام راهکار مورد استفاده قرار گیرد نیازمند گفتمان سازی در سطح جامعه است و جریان تشکل دانشجویی می‌تواند در این مسیر گام‌های بلندی بردارد.

انتهای پیام/7003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان