۱۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۷ جمعه

صبح قزوین مسئولان وزانت جمهوری اسلامی را در عرصه‌های بین‌المللی حفظ کنند/ تکرار کلمه مذاکره با هدایت‌های رهبری و منافع کشور همسو نیست
کد خبر: ۳۳۷۷۷۹ تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۷/۶ ساعت: ۱۴:۵۴ ↗ لینک کوتاه

نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین:

مسئولان وزانت جمهوری اسلامی را در عرصه‌های بین‌المللی حفظ کنند/ تکرار کلمه مذاکره با هدایت‌های رهبری و منافع کشور همسو نیست

نماینده ولی فقیه در استان قزوین در نشست ماهانه ائمه جمعه گفت: تکرار کلمه مذاکره و نشان دادن نگاه دوگانه از کشور، کار صحیحی نیست؛ چرا که این موضوع هم به منافع کشور ضربه می زند و هم با هدایت های رهبر معظم انقلاب همسو نیست.

مسئولان وزانت جمهوری اسلامی را در عرصه‌های بین‌المللی حفظ کنند/ تکرار کلمه مذاکره با هدایت‌های رهبری و منافع کشور همسو نیست

به گزارش خبرنگار سیاسی صبح قزوین؛ آیت‌الله عبدالکریم عابدینی امروز(شنبه) در نشست ماهانه ائمه جمعه استان قزوین که در دفتر امام جمعه تاکستان برگزار شد، اظهار کرد: مقاومت اسلامی، یکی از حوزه‌هایی است که رهبر فرزانه انقلاب اسلامی نگاه ویژه‌ای به آن دارند و آگاهی بخشی جامعه نسبت به این موضوع، رسالت آحاد جامعه و ائمه جمعه است.

وی ادامه داد: در مصاحبه ای که اخیرا از سیدحسن نصرالله منتشر شد، تأثیر و نقش رهبری در تغییر سرنوشت منطقه و مقاومت اسلامی را به تفصیل توضیح داد و تأکید کرد که همین موضوع عامل پیروزی‌های بزرگ برای حزب‌الله و عزت و اقتدار برای مقاومت در منطقه شد.

امام جمعه قزوین افزود: رهبری پیش از جنگ 33 روزه، خطاب به سیدحسن نصرالله فرموده بودند که مقاومت کنید، شما پیروز می‌شوید و این رویه شما را به قدرتی در منطقه تبدیل خواهد کرد و همه دیدند همین‌گونه شد در حالی که آن زمان شرایط لبنان بسیار متزلزل و ناامن بود.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین خاطرنشان کرد: سیدحسن نصرالله می‌گوید فرمایشات رهبر معظم انقلاب در دل من یقینی ایجاد کرد که ما حتماً پیروز می‌شویم و به قدرتی در منطقه بدل خواهیم شد و الحمدالله اینگونه شد.

وی بر تبیین هر چه بیشتر دستاوردها و اهمیت مقاومت اسلامی در منطقه تأکید کرد و گفت: باید کاری کنیم تا آحاد جامعه نسبت به مقاومت در منطقه حساس شوند و از دستاوردهای جبهه مقاومت آگاهی پیدا کنند.

عابدینی پیاده‌روی عظیم اربعین را یکی از دستاوردهای مهم مقاومت اسلامی برشمرد و افزود: هر چه حضور مردم در پیاده‌روی جدی‌تر شود، بیش از پیش اثر کار علما، روحانیون و آحاد جامعه را نشان می‌دهد و ضروری است برای تقویت هر چه بیشتر این حرکت عظیم، تلاش مضاعفی داشته باشیم.


امام جمعه قزوین بیان کرد: حضور میلیونی زائرین اربعین، ضربه مهلکی برای استکبار جهانی محسوب می‌شود و به همین خاطر است که این حرکت را سانسور می‌کنند و لازم است هر چه بیشتر این حرکت را جدی بگیریم.

وی به دیدار برخی از مسئولان در عرصه بین‌المللی اشاره کرد و گفت: مسئولان باید در عرصه‌های بین‌المللی وزانت جمهوری اسلامی را حفظ کنند.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین تأکید کرد: تکرار کلمه مذاکره و نشان دادن نگاه دوگانه از کشور، کار صحیحی نیست؛ چرا که این موضوع هم به منافع کشور ضربه می زند و هم با هدایت های رهبر معظم انقلاب همسو نیست.

انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان