۱۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۷ جمعه

صبح قزوین چرا فغانی از ایران رفت؟
کد خبر: ۳۳۷۵۰۹ تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۶/۲۴ ساعت: ۱۳:۱۷ ↗ لینک کوتاه

چرا فغانی از ایران رفت؟

علیرضا فغانی، داور بین المللی فوتبال کشورمان، بامداد امروز (یکشنبه) از ایران رفت.

چرا فغانی از ایران رفت؟
 

به گزارش سرویس ورزشی صبح قزوین ،علیرضا فغانی، داور بین المللی فوتبال ایران که کارنامه بسیار خوبی دارد و در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه، جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۵ و ۲۰۱۹، جام باشگاه‌های جهان و لیگ قهرمانان آسیا قضاوت کرده است، بامداد امروز (یکشنبه) از ایران رفت تا در استرالیا زندگی کند.

او به همراه پسرش (داور فوتبال تهران) و خانواده اش به استرالیا رفتند و در این باره بیان کرد: بحث مهاجرت من برای الان نیست و پارسال روادید کشور استرالیا را گرفته بودم، اما بخاطر اینکه درگیر تحصیل بودم و امتحان مقطع دکتری ام تا خرداد ماه طول کشید، کمی خروجم از ایران به تعویق افتاد و حالا آن را عملی می‌کنم.

 

البته لازم به ذکر است، برخی‌ها با انتشار شایعاتی درباره فغانی، می‌نویسند که او قرار است پناهنده شود که به طور کامل کذب است و او با جام جهانی با نام ایران شرکت می‌کند.

فغانی در این خصوص اظهار کرد: در چند روز گذشته خیلی از کانال‌ها و رسانه‌ها با من تماس گرفتند تا دلیل خروج مرا بدانند و آن را دلخوری من از کشورم عنوان کنند، در صورتیکه هیچ ناراحتی در کار نیست و به دلایل شخصی از ایران می‌روم. شیطنت‌هایی هم در اینباره بود که هیچکدام صحت ندارند.

او افزود: به احتمال زیاد اگر شرایط مهیا باشد، در لیگ فوتبال استرالیا به داوری ادامه می‌دهم. اما همانطور که گفتم اگر فوتبال ایران تمایل داشته باشد، در رقابت‌های بین المللی همچون جام جهانی برای نام کشورم قضاوت خواهم کرد.

 

فغانی ۴۱ ساله چندین بار به عنوان برترین داور ایران معرفی شده و کارنامه بسیار خوبی دارد و امیدواریم در آینده بازهم به ایران بازگردد و در لیگ برتر قضاوت کند.

انتهای پیام/1404

منبع:باشگاه خبرنگاران

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان