۱۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۷ جمعه

صبح قزوین منافقین در دوران دفاع مقدس اسناد محرمانه‌ی کشور را به دشمن می‌رساندند/ پایه اطلاعاتی تمام تحریم‌های ایران منافقین هستند
کد خبر: ۳۳۶۶۶۸ نویسنده: سردار محمود شاعری تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۵/۶ ساعت: ۱۵:۲ ↗ لینک کوتاه

فرمانده حاضر در عملیات مرصاد درمصاحبه با صبح قزوین:

منافقین در دوران دفاع مقدس اسناد محرمانه‌ی کشور را به دشمن می‌رساندند/ پایه اطلاعاتی تمام تحریم‌های ایران منافقین هستند

فرمانده حاضر در عملیات مرصاد گفت: منافقین در عملیات‌هایی مانند والفجر مقدماتی، کربلای ۴ و رمضان، اسناد محرمانه‌ای را به دست دشمن رساندند و ضربه‌های شدید به رزمندگان وارد ساختند.

منافقین در دوران دفاع مقدس اسناد محرمانه‌ی کشور را به دشمن می‌رساندند/ پایه اطلاعاتی تمام تحریم‌های ایران منافقین هستند

به گزارش خبرنگار سیاسی صبح قزوین؛ عملیات مرصاد روز 5 مرداد 1367 با رمز «یا صاحب الزمان (عجل‌الله تعالی وجه الشریف) ادرکنی» برای مقابله با حرکت منافقین و بازپس‌گیری مناطق اشغال شده انجام گرفت.

در این عملیات که با فرماندهی سپاه پاسداران انقلاب‌اسلامی و با پشتیبانی هوا نیروز ارتش اجرا شد، رزمندگان از سه محور چهارزبر، جاده قلاجه و جاده اسلام آباد- پل دختر وارد عمل شدند و نیروهای ضد انقلاب را تا پشت نوار مرزی عقب راند.

سردار محمود شاعری یکی از فرماندهان حاضر در عملیات غرورآفرین مرصاد بود که در سمت قائم مقام عملیاتی لشگر 71روح الله در زمان دفاع مقدس خدمت میکرده است که درادامه مصاحبه ما را با وی می‌خوانید:

شاعری با بیان اینکه منافقین طی سال‌های جنگ جنایت‌های زیادی کردند و انسان‌های زیادی را به قتل رسانده اند، اظهار کرد: آن‌ها از یک رفتگر گرفته تا رئیس جمهور مملکت را ترور کردند؛ اما متاسفانه درباره‌ی جنایت‌های آنها به میزان کافی روشنگری نشده است.

وی افزود: منافقین در عملیات‌هایی مانند والفجر مقدماتی، کربلای 4 و رمضان، اسناد محرمانه‌ای را به دست دشمن رساندند و ضربه‌های شدید به رزمندگان وارد ساختند.

این فرمانده دوران دفاع مقدس با اشاره به اینکه در آن دوران جبهه مردمی دفاع از انقلاب تازه شکل گرفته بود، تصریح کرد: در ابتدای پیروزی انقلاب سازمان اطلاعاتی قوی در کشور وجود نداشت و جاسوسی برای منافقین کار سختی نبود.

وی اضافه کرد: متاسفانه تا امروز در خصوص جنایات منافقین اطلاع رسانی مناسبی صورت نگرفته است و مسئولان ما به درستی درباره این فضا روشنگری نکرده اند. اگر مردم از واقعیت عملکرد منافقین مطلع شوند، قطعا از آنها متنفر خواهند شد.

قائم مقام عملیاتی لشگر 71روح الله با بیان اینکه منافقین در طول سال‌های پس از جنگ کار مداوم داشته و عضوگیری کرده اند، تصریح کرد: متاسفانه در با این وجود در کشور ما درباره عملکرد و جنایت‌های منافقین کار رسانه ای و فرهنگی قوی وجود نداشته است.

وی ادامه داد: منافقین هنوز هم برای جمهوری اسلامی یک خطر بالقوه و بالفعل هستند و حرکت آنها زنده است. مثلا پایه اطلاعاتی تمام تحریم‌های ما منافقین بودند، البته اگر منافقین نبودند غربی‌ها باز هم تحریم‌های خود را انجام می‌دادند، اما منافقین اطلاعات نابی را در اختیار آنها قرار می‌دهند.

شاعری با اظهار اینکه منافقین هنوز هم فعال ترین و قوی ترین گروه معارض نظام هستند، تاکید کرد، دلیل استمرار فعالیت منافقین انجام کار ریشه ای، حساب شده و با تفکر از سوی آنهاست.

شاعری با اشاره به اینکه عملکرد نامناسب ما در معرفی منافقین دو دلیل عمده داشت، ابراز کرد: دلیل نخست این است که دشمن را زبون و ترسو نشان داده ایم و آن را جدی نگرفتیم؛ دشمن را باید جدی گرفت زیرا آنها هنوز هم با انگیزه و ساماندهی مناسب در مقابل انقلاب اسلامی کار می‌کند.

وی در ادامه افزود: دومین موضوع خطر نفوذ منافقین درون نظام است که مانع مقابله جدی با آنها می‌شود.

این فرمانده دوران دفاع مقدس در پایان گفت: بخش‌های فرهنگی کشور نیز عملکرد مناسبی در این زمینه ندارند، حتی وقتی یک کارگردان در جهت ساخت فیلم‌های ارزشی عمل می‌کند در مقابل هجمه‌ها حمایت کافی از وی نمی‌شود.

انتهای پیام/2002

 

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان