۲۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۱۷ دوشنبه

صبح قزوین اعتبارات لازم برای دادگاه "درمان‌مدار" و مرکز "تی سی" لحاظ شود
کد خبر: ۳۳۶۳۶۱ تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۴/۱۸ ساعت: ۱۳:۵۷ ↗ لینک کوتاه

مدیرکل بهزیستی استان قزوین:

اعتبارات لازم برای دادگاه "درمان‌مدار" و مرکز "تی سی" لحاظ شود

مدیرکل بهزیستی استان قزوین گفت: سال گذشته قزوین در حوزه پیشگیری اعتیاد مقام چهارم را کسب کرده و همچنین مرکز اقامتی بلند مدت "تی سی" در شهر اقبالیه به صورت خیریه انجام شده است.

اعتبارات لازم برای دادگاه "درمان‌مدار" و مرکز "تی سی" لحاظ شود

به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین؛ کارگاه آموزشی و توجیهی طرح مدیریت معتادین بی بضاعت با حضور 22استان به میزبانی قزوین طی امروز و فردا برگزار می‌شود.

علیرضا وارثی در اولین روز این کارگاه که ظهر امروز(سه شنبه) در سالن باغستان برگزار شد، اظهار کرد: این کارگاه امروز با حضور کارشناسان و فردا با برنامه آموزشی برای مددکاران برگزار خواهد شد.

وی افزود: قزوین به عنوان اولین استان پیشرو طی سال گذشته این طرح را آغاز کرده و با مدیریت چهار هدف، بنا دارد در سراسر کشور تاثیرگذار باشد.

مدیرکل بهزیستی قزوین عنوان کرد: طرح مدیریت مورد نظر نیز ترک، درمان و جامعه پذیر بودن معتادین را پیگیری می‌کند و با حمایت از خانواده‌های این افراد، چرخه درمان کامل این امر را تسهیل می‌کند.

وارثی گفت: از سال 95 مراکز کاهش آسیب در استان از دو مورد به پنج مورد ارتقاء یافته و مراکز سرپناه نگهداری شبانه از یک مورد به سه مورد افزایش داشته است.

این مسئول اذعان کرد: سال گذشته قزوین در حوزه پیشگیری اعتیاد مقام چهارم را کسب کرده و همچنین مرکز اقامتی بلندمدت "تی سی" در شهر اقبالیه به صورت خیریه انجام شده است.

وی بیان کرد: بحث تی سی جدید برای 50 نفر فراهم شده که نیاز به تامین اعتبار دارد و همچنین بحث تامین اعتبار دادگاه درمان مدار که متاسفانه در سال 98 هیچ اعتباری برای آن در نظر گرفته نشده در دستور کار مسئولین استانی قرار گیرد.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان