۲۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۱۷ دوشنبه

صبح قزوین كشف ۳۸۵ تن گندم دپوشده غیرقانونی و کودک قزوینی قربانی بی‌احتیاطی راننده پژو
کد خبر: ۳۳۶۳۱۲ تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۴/۱۶ ساعت: ۱۵:۱۲ ↗ لینک کوتاه

مهمترین اخبار انتظامی استان قزوین؛

كشف ۳۸۵ تن گندم دپوشده غیرقانونی و کودک قزوینی قربانی بی‌احتیاطی راننده پژو

فرمانده انتظامي استان از كشف ۳۸۵ تن گندم دپو شده غیر قانونی درشهرستان" بویین زهرا "خبر داد.

كشف ۳۸۵ تن گندم دپوشده غیرقانونی و کودک قزوینی قربانی بی‌احتیاطی راننده پژو

به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین؛ مهمترین اخبار انتظامی استان قزوین را در این خبر می‌خوانید:

سردار مهدی حاجیان در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین اظهار کرد: در راستاي طرح سراسري مبارزه با قاچاق كالاهاي اساسي ماموران پليس آگاهي شهرستان "بویین زهرا" با اقدامات اطلاعاتی چند مکان دپوی غیر قانونی گندم را در این شهرستان شناسایی کردند.

وی بیان کرد: ماموران پس از هماهنگی با مقام قضائی به همراه نماینده اداره جهاد کشاورزی شهرستان با حضور در محل و بازرسی از این مکان ها 385 تن گندم دپو شده کشف شد.

این مسئول تصریح کرد: با توجه به اينكه صاحبان گندم های دپو شده هيچ گونه مدرك و مجوزي از شركت غلات برای خريد و فروش گندم ارائه ندادند، گندم کشف شده تحویل اداره جهاد کشاورزی شد.

فرمانده انتظامی استان با اشاره به ارزش تقریبی 7 میلیارد و 700 میلیون ریالی گندم هاي مکشوفه برابر اعلام کارشناسان عنوان کرد: سودجویان و مخلان اقتصاد داخلی کشور بدانند نیروی انتظامی با اشراف اطلاعاتی خود با هرگونه فعالیت سودجویان قاطعانه برخورد خواهد کرد.

واژگوني پژو 207 در قزوین

سرهنگ نصراله بیگلری در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین اظهار کرد: ساعت 06:20 روز گذشته 15 تیر ماه در پي اعلام مرکز فوريت هاي پليسي 110 مبني بر واژگوني يك پژو 207 در آزادراه "قزوین - رشت" بعد از تونل" شیرین سو" بلافاصله گشت تصادفات برای بررسي در محل حادثه حاضر شدند.

رئیس پلیس راه استان قزوین افزود: با حضور عوامل پلیس راه مشخص شد سواری پژو 207 با یک سرنشین از جاده خارج و واژگون شده است و راننده و سرنشین خودرو به علت شدت ضربه وارده در محل جان باختند.

وی اضافه کرد: کارشناسان پلیس راه علت این حادثه را تخطي از سرعت مطمئنه اعلام کردند.

وی از رانندگان درخواست کرد: هنگام رانندگی از سرعت مجاز و مطمئنه استفاده و به علایم نصب شده در محورها که حامل هشدار و پیام ایمنی و سلامت برای رانندگان است، توجه جدی کنند.#

کودک 5 ساله قربانی بی احتیاطی راننده پژو405

وی ادامه داد: در حادثه دیگری در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی 110 مبنی بر وقوع یک فقره تصادف در ابتدای شهر "محمدیه " جنب برج "دادگستری " بلافاصله ماموران به محل حادثه اعزام شدند.

این مسئول بیان کرد: مأموران با حضور در محل حادثه مشاهده کردند ،عابر پیاده که کودک 5 ساله بوده پس از برخورد با خودروی پژو 405 مصدوم و بلافاصله توسط نیروهای امدادی به مراکز درمانی منتقل شده است.

بیگلری افزود: برابر اطلاعات واصله متاسفانه این کودک ساعتی بعد از انتقال به بیمارستان بر اثر شدت جراحات وارده جان خود را از دست داد.

رئیس پلیس راه استان با بیان اینکه کارشناسان علت حادثه را عدم توجه به جلو راننده سواری پژو 405 بیان کرد و افزود: از رانندگان خواست براي پيشگيري از وقوع اين حوادث تلخ ضمن رعايت مقررات راهنمایي و رانندگي با سرعت مطمئنه حركت كنند و تمركز لازم را حين رانندگي داشته باشند

کشف بیش از 13تن کود شیمیایی غیرمجاز در بوئین زهرا

سرهنگ حسین علیان نژادی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین اظهار کرد: در پی اقدامات اطلاعاتی و کسب خبر از منابع، ماموران از عرضه کود شیمیایی خارج از شبکه در این شهرستان مطلع شدند.

وی ادامه داد: ماموران این شهرستان پس از هماهنگی با مقام قضایی به محل مورد نظر مراجعه و در بازرسی به عمل آمده تعداد 270 کیسه کود شیمیایی غیر مجاز به وزن 13 تن و 500 کیلو  را در محل کشف کردند.

فرمانده شهرستان بوئین زهرا در پایان با اشاره به اینکه ارزش تقریبی کود شیمیائی کشف شده برابر اعلام کارشناسان 135میلیون ریال است، اعلام کرد:  در این خصوص یک نفر دستگیر و پس از تکمیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

انتهای پیام/2002

 

 

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان