۱۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۷ جمعه

صبح قزوین بهمن عسگری کاراته‌کا قزوینی در صدر جدول رنکینگ المپیک
کد خبر: ۳۳۶۲۱۹ تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۴/۱۱ ساعت: ۱۱:۵۰ ↗ لینک کوتاه

خبرهای کوتاه ورزشی؛

بهمن عسگری کاراته‌کا قزوینی در صدر جدول رنکینگ المپیک

بهمن عسگری ملی پوش کاراته استان به صدر جدول رنکینگ المپیک صعود کرد.

بهمن عسگری کاراته‌کا قزوینی در صدر جدول رنکینگ المپیک

به گزارش خبرنگار ورزشی صبح قزوین؛ تازه‌ترین رنکینگ فدراسیون جهانی منتشر شد که بر اساس آن بهمن عسگری ملی پوش کاراته استان به صدر جدول رنکینگ المپیک و دوم جهان صعود کرد.

پس از برگزاری لیگ‌های جهانی چین و کانادا رنکینگ فدراسیون جهانی منتشر شد که بر اساس آن در رنکینگ المپیکی وزن منهای 75 کیلوگرم بهمن عسگری پس از کسب مدال نقره لیگ جهانی چین در رنکینگ المپیکی با ۲ پله صعود به صدر جدول آمد.

این ورزشکار در رنکینگ جهانی نیز با ۲ پله صعود به رده دوم رسید. مجید حسن نیا در رده ۲۷ و امیر رضا میرزایی در جای ۵۶ و علی اصغر آسیابری در مکان ۱۱ قرار دارند.

معرفی برترین‌های مسابقات ووشو دختران نوجوان
رقابت‌های انتخابی ووشو نوجوان استان قزوین در بخش بانوان به منظور انتخاب افراد برتر برای اعزام به مسابقات استعدادهای برتر کشور برگزار شد.

در پایان رقابت‌ها در وزن منهای ۳۹ کیلوگرم پریا قنبری، محنا بابا و سیده ستایش افشون و در وزن منهای ۴۳ کیلوگرم سما طاهری، آرام شیخا و سارینا اسدی و نازنین زهرا بابایی به عنوان نفرات برتر دست یافتند.

همچنین در وزن منهای ۴۸ کیلوگرم فاطمه شعیبی، فاطمه طاهرخانی و ستایش پیری و در وزن منهای ۵۲ کیلوگرم مبینا بابا و بهاره پویان به عنوان ووشوکاران برتر برای اعزام به مسابقات استعدادهای برتر کشور معرفی شدند.

این رقابت‌ها با حضور ووشوکاران استان در بخش ساندا در آکادمی قهرمانان ووشو شهر الوند برگزار شد.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان