۱۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۷ جمعه

صبح قزوین روزانه ۶هزار وعده غذایی توزیع می‌شود/ برگزاری دوره‌ نهج‌البلاغه و احکام
کد خبر: ۳۳۱۵۲۴ تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۸/۵ ساعت: ۷:۲۵ ↗ لینک کوتاه

مسئول موکب سیدالشهداء نجف:

روزانه ۶هزار وعده غذایی توزیع می‌شود/ برگزاری دوره‌ نهج‌البلاغه و احکام

مسئول موکب سیدالشهدای نجف گفت: در حوزه پذیرایی طبق برنامه ریزی صورت گرفته برای شش روز میزبان سه وعده صبحانه، ناهار و شام هستیم و در مجموعه هر روز ۶ هزار وعده غذایی توزیع می‌شود.

روزانه ۶هزار وعده غذایی توزیع می‌شود/ برگزاری دوره‌ نهج‌البلاغه و احکام
محمد خورشیدی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین اظهار‌کرد: در این موکب سه نوع خدمات اسکان، پذیرایی و مراسمات فرهنگی برای زوار اربعین درنظر گرفته شده است.

وی افزود: موکب سیدالشهدا پنج طبقه را برای اسکان زوار اربعین اختصاص داده که دوطبقه ویژه بانوان و سه طبقه برای آقایان درنظرگرفته شده است و هرشب 500 نفر در این پنج طبقه اسکان داده می‌شوند.

مسئول موکب سیدالشهدای نجف اذعان کرد: خدمات اسکان از 9 شب گذشته آغاز شده و اسکان زوار تا دو روز پس از روز اربعین یعنی عصر روز دهم آبان ماه ادامه دارد که در مجموع ما طی این ایام میزبان اسکان 7000 هزارنفر خواهیم بود.

وی ادامه داد: در حوزه پذیرایی طبق برنامه ریزی صورت گرفته برای شش روز میزبان سه وعده صبحانه، ناهار و شام هستیم و در مجموعه هر روز 6 هزار وعده غذایی توزیع می‌شود.

این مسئول بیان کرد: توزیع عصرانه و شربت از جمله برنامه‌های پذیرایی موکب سیدالشهدا به زوار اربعین است و روزانه توزیع 5هزار شربت را داریم.

وی ابراز کرد: برگزاری نمازهای صبح، ظهر و عصر و مغرب و عشاء به صورت جماعت توسط روحانیون مستقر در موکب سیدالشهدا برپا می‌شود، قرائت روزانه زیارت امین الله و برگزاری پنج شب برنامه ویژه ایام شهادت از دیگر برنامه‌های فرهنگی موکب است.

خورشیدی عنوان کرد: استفاده از محضر حجت الاسلام قمی رئیس سازمان تبلیغات کشور و مداحی مادحین برجسته جزو برنامه‌های ویژه موکب است.

وی بیان کرد: در سال جاری موکب سیدالشهدا در دو بخش نهج البلاغه و احکام عمومی و تخصصی درحال برگزاری گعده و دوره برای زوار حاضر در موکب است که دو گروه مبلغ خواهر و برادر با همین محوریت در موکب حضور دارند.

مسئول موکب سیدالشهدای نجف در پایان گفت: مبلغان مستقر در موکب شامل پنج خواهر و سه آقا هستند و برنامه‌های فرهنگی به صورت روزانه انجام می‌گیرد.
انتهای پیام/۲۰۰۲

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان