۱۰/ذو القعدة/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۲۹ شنبه

صبح قزوین اعزام ۵۰ نفر از طلاب برای کارهای عمرانی به کوهین
کد خبر: ۳۲۴۰۲ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

مسئول طلاب جهادگر بسیج سازندگی قزوین:

اعزام ۵۰ نفر از طلاب برای کارهای عمرانی به کوهین

حجت الاسلام میثم درگاهی گفت: امسال از شهرستان قزوین ۵۰ نفر از طلاب به ناطق کوهین اعزام شدند و در این مناطق به کارهای عمرانی مانند ساخت و تجهیز مسجد و مدارس به مدت ۱۰ روز مشغول هستند.

اعزام ۵۰ نفر از طلاب برای کارهای عمرانی به کوهین

به گزارش خبرنگار سرویس فرهنگ و هنر صبح قزوین، جمعی از طلاب حوزه های علمیه قزوین در طرح اردوهای جهادی بسیج سازندگی به مناطق روستایی محروم در استان اعزام شدند.

حجت الاسلام میثم درگاهی مسئول طلاب جهادگر بسیج سازندگی قزوین، در راستای هدف و ضرورت وجود این اقدامات اظهار داشت: همه ساله طلاب حوزه های علمیه جهت خدمت به محرومین در قالب اردوهای بسیج سازندگی به روستاها اعزام می شوند.

وی افزود: هدف از این طرح رفع محرومیت ها و تقویت روحیه اعتماد به نفس در جوانان می باشد که خوشبختانه امروزه حضور طلاب در راستای محرومیت زدایی از روستاها چشمگیر بوده است و قدم های خوبی نیز برداشته شده است.

مسئول طلاب جهادگر بسیج سازندگی قزوین ابراز داشت: طلبه های ما نه تنها امروز در مباحث تبلیغی به خدمت مشغول هستند بلکه مانند ایام دفاع مقدس در عرصه بسیج سازندگی نیز پیشرو و پیشگام هستند.

وی در پایان یادآور شد: امسال از شهرستان قزوین 50 نفر از طلاب به ناطق کوهین اعزام شدند و در این مناطق به کارهای عمرانی مانند ساخت و تجهیز مسجد، مدارس به مدت 10 روز مشغول هستند.

انتهای پیام/2002/خ

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان