۱۰/ذو القعدة/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۲۹ شنبه

صبح قزوین در طرح تحول نظام سلامت، حوزه سلامت امانتدار دولت است
کد خبر: ۳۲۲۵۷ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

رئیس دانشگاه علوم پزشکی قزوین:

در طرح تحول نظام سلامت، حوزه سلامت امانتدار دولت است

رئیس دانشگاه علوم پزشکی قزوین گفت: با افراد خاطی که موجب عدم پیشرفت این طرح و ارائه خدمت خوب به مردم وند، در هر سطحی که باشند، برخورد قانونی خواهد شد.

در طرح تحول نظام سلامت، حوزه سلامت امانتدار دولت است
به گزارش سرویس اجتماعی صبح قزوین، در ششمین نشست ستاد اجرایی طرح تحول نظام سلامت در استان قزوین که به ریاست دکتر علی اکبر زینالو، رئیس دانشگاه علوم پزشکی قزوین و با حضور رؤسای مراکز آموزشی ـ درمانی و بیمارستان ها برگزار شد؛ رئیس دانشگاه علوم پزشکی قزوین ضمن تأکید مجدد بر لزوم بهینه سازی خدمات بر اساس بسته های ابلاغی خدمت و لحاظ کردن امانت داری در بیت المال به خاطر اعتمادی که دولت بر وزارت بهداشت داشته است و منابع زیادی را به حوزه سلامت اختصاصی داده است، بیان داشت: با افراد خاطی که موجب عدم پیشرفت این طرح و ارائه خدمت خوب به مردم وند، در هر سطحی که باشند، برخورد قانونی خواهد شد.
در این نشست، دکتر مسعود رضایی، معاون درمان این دانشگاه و دبیر ستاد مذکور نیز ضمن ارائه گزارش اقدام های انجام شده، به رؤسای مراکز آموزشی ـ درمانی و بیمارستان ها گفت: لازم است هر چه سریع تر، برای توجیه کادر درمانی، کمیته های اخلاقی، فعال شوند.
در نشست مذکور، اعضا مشکلات موجود در اجرای طرح را در واحدهای خود بیان کردند و درباره راهکارهای رفع آنها تبادل نظر شد که تأمین دارو و تجهیزات و موضوع تشخیص های پاراکلینکی، بخشی از این موارد بود.
منبع: روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی قزوین انتهای پیام/7008

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان