۱۰/ذو القعدة/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۲۹ شنبه

صبح قزوین انتخابات هیات انضباطی سازمان تاکسیرانی برگزار می شود
کد خبر: ۳۱۹۲۳ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

سخنگوی سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین:

انتخابات هیات انضباطی سازمان تاکسیرانی برگزار می شود

سخنگوی سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین گفت: انتخابات هیات انضباطی سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین ظرف یک ماه آینده برگزار می شود.

انتخابات هیات انضباطی سازمان تاکسیرانی برگزار می شود
به گزارش سرویس اجتماعی صبح قزوین، اسماعیل زندپور افزود: هیات انضباطی سازمان از سه عضو اصلی که شامل یک نفر نماینده تاکسیداران دارای پروانه بهره برداری یا تاکسیرانان دارای پروانه تاکسیرانی، یک نفر نماینده مدیران شرکت های حمل و نقل درون شهری، نماینده شهرداری و نماینده شورای اسلامی شهراست،تشکیل می شود.
وی با بیان این که ریاست هیات انضباطی سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین برعهده نماینده شورای اسلامی شهر است، اضافه کرد: اعضای هیات انضباطی پس از کسب اکثریت آراء در انتخابات به مدت دو سال در این سمت فعالیت می کنند.
این مسئول ادامه داد: تصمیمات هیات انضباطی سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین قطعی و لازم الاجراست.
سخنگوی سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین عنوان کرد: این انتخابات به استناد ماده 15 آئین نامه اجرایی قانون الحاق یک تبصره به ماده واحده قانون درخصوص تمرکز امور تاکسیرانی های کشور برگزار می شود.
زندپور با اشاره به شرایط کاندیداتوری انتخابات هیات انضباطی سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین تصریح کرد: کاندیداهای انتخابات هیات انضباطی سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین باید راننده تاکسی فعال و مالک خودرو و متاهل باشد.
وی بیان کرد: حداقل سن28سال و حداکثر سن55سال، مدرک تحصیلی حداقل دیپلم، عدم سوء پیشینه کیفری، تأییدیه حراست سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین، ساکن شهر قزوین، برخورداری از حداقل 5سال سابقه کار از دیگر شرایط اختصاصی برای افراد متقاضی کاندیداتوری در این انتخابات است.
سخنگوی سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین خاطرنشان کرد: یکی دیگر از شرایط اختصاصی افراد متقاضی کاندیداتوری این انتخابات این است که فرد متقاضی نباید تاکنون تخلفی مرتکب شده باشد که برای آن رأی هیات انضباطی صادر شده باشد.
زندپور ابراز کرد: تفاوت اساسی این دوره از انتخابات هیات انضباطی سازمان تاکسیرانی شهرداری قزین این است که افراد منتخب در این دوره، نمی توانند در دو دوره متوالی انتخابات به عنوان کاندید ثبت نام کنند.
وی اظهار کرد: همچنین در این انتخابات دوعضو علی البدل انتخاب می شوند که اگر به هردلیلی اعضای اصلی قادر به ادامه فعالیت نباشند، انجام وظایف هیات انضباطی را برعهده می گیرند.
سخنگوی سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین یادآور شد: هیات انضباطی سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین در زمینه تشویق و تنبیه تاکسیرانان فعالیت می‌کند.
منبع: روابط عمومی تاکسیرانی قزوین انتهای پیام/7008

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان