۰۱/ذو القعدة/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۲۰ پنجشنبه

صبح قزوین پیروزی بشار اسد سومین شکست آمریکا در منطقه بود
کد خبر: ۳۱۴۰۸ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین:

پیروزی بشار اسد سومین شکست آمریکا در منطقه بود

حجت الاسلام علی قابل اذعان داشت:پس از فلسطین و لبنان، با پیروزی بشار اسد سومین شکست آمریکا در منطقه رقم خورد.

پیروزی بشار اسد سومین شکست آمریکا در منطقه بود

حجت الاسلام علی قابل، رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین در مصاحبه با خبرنگار سرویس سیاسی صبح قزوین، درباره ی پیروزی سوریه در مقابل تهاجم استکبار ابراز داشت: پس از فلسطین و لبنان، پیروزی بشار اسد سومین شکستی بود که آمریکا در منطقه خورد.

وی اذعان داشت: جریان انتخابات سوریه یک حرکت مردمی ارزشمند بود که عوامل مختلفی در به وجود آمدن این حرکت ارزشمند موثر بود.

حجت الاسلام قابل افزود: با وجود توطئه های پیچیده در این کشور که خسارات مالی و سیاسی و انسانی زیادی در پی داشت و با شعار دروغین نجات مرم سوریه، باز مردم وارد صحنه شدند و نشان دادند که ملت بیشتر از آن عده ی کمی که طرفدار دولت نبودند، هستند.

n00050867-b

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین پیام دیگر پیروزی انتخابات سوریه را برای آمریکا اینگونه برشمرد: پیام دیگر این انتخابات برای آمریکا و طرفدارانش در منطقه این است که نمی توان با سیاه نمایی، مردمی را که بر تکیه بر باورهای خود برخاسته اند از مسیر خود برگردانند.

وی خاطرنشان کرد: امروز عصر آگاهی است و مردم آنچه را که می بینند در ذهن خود تجزیه و تحلیل می کنند و باورها و مشاهدات را با فکر خود واکاوی می کنند.

حجت الاسلام قابل اضافه کرد: مردم، منطق و تحلیل های ذهن وهابیون و سلفی ها را نمی پذیرند و در هر جایی که ممکن شود و فرصت پیدا کنند، حرف خود را بیان می کنند.

وی یادآور شد: آمریکا خود را به خواب غفلت زده وگرنه اتفاقات سوریه چیزی نبود که نتواند پیش بینی کند اما طبق فرمایش امام سجاد(ع) خداوند دشمنان ما را از احمق ها قرار داد.
آمریکا با بیان حرف هایی مانند اینکه انتخابات را قبول ندارد موجب شد تا مردم سوریه انگیزه ی بیشتری پیدا کنند و در انتخابات حضور گسترده تری داشته باشند.

رای دادن با خون (1)

این مسئول درباره ی نقشه های آمریکا در منطقه گفت:  آمریکا به دنبال ساخت یک سد برای محافظت از اسراییل است و در حال حاضر هم برای اسرائیل نقشه های زیادی داردو به همین دلیل می گویند انتخابات سوریه را قبول ندارند و مجددا به معارضین سوری اسلحه می دهند.

حجت الاسلام قابل عنوان کرد: طی چند ماه اخیر در منطقه چند انتخابات برگزار شد، مثلا در مصر با پول و سرنیزه و افزایش زمان انتخابات، فقط توانستند 40 درصد از مردم را پای صندوق رای بیاورند و آمریکا آن را به رسمیت می شناسد، در حالی که در سوریه  70 درصد از مردم در شرایط ناامنی و با تهدیدات نظامی در انتخابات مشارکت می کنند اما آمریکا آن را نمی پذیرد.

وی در ادامه ابراز کرد: از نظر افکار عمومی، آمریکا در منطقه شکست خورده و قافیه را باخته است اما با لحن فریبکارانه تظاهر می کند که خواستار کمک ایران و حزب الله برای رفع مشکلات سوریه است، در حالی که اگر آمریکا دخالت و حمایت نکند مشکل خود به خود حل شده است.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین اذعان داشت: آمریکا هرگز آتشی را که برافروخته خاموش نخواهد کرد زیرا می داند با حزب الله بیدار و سوریه زخم خورده اسرائیل در خطر است و سوریه از همه ی شیطنت های اسرائیل آگاه است و حتما از اسرائیل انتقام خواهد گرفت.

حجت الاسلام قابل با اشاره به تبعات پذیرش شکست در منطقه از طرف آمریکا، عنوان کرد: آمریکا تلاش می کند تا شیوخی که هزینه های میلیاردی برای حمایت های مالی،  نظامی و تبلیغاتی از آمریکا صرف کرده اند، دلسرد نشوند و از طرفی با تناقض میان گفتارشان درباره ی حل مشکلات و رفتارشان مبنی بر دستور سران برای تسلیح بیشتر معارضان سوری، سعی در نشان دادن اقتدار ازبین رفته ی خود در جهان دارند.

وی در پایان گفت: موضوع مهمی که نباید از آن غافل شویم، وعده ی خداوند تبارک و تعالی است که می فرماید " يُرِيدُونَ أَن يُطْفِؤُواْ نُورَ اللّهِ بِأَفْوَاهِهِمْ وَيَأْبَى اللّهُ إِلاَّ أَن يُتِمَّ نُورَهُ وَلَوْ كَرِهَ الْكَافِرُونَ" و زمینه ی این که ملت ها بیدار شوند و ملت های بیدار برگردند را باید از خدا خواست تا در آن زمان منتقم واقعی ظهور کند و به فریاد مردم جهان برسد.

انتهای پیام/7006/ح

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان