۲۶/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۱۶ یکشنبه

صبح قزوین زندانیان فاقد بیمه تحت پوشش بیمه سلامت قرار می گیرند
کد خبر: ۳۰۸۲۴ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

مدیر كل زندانهاي استان قزوین

زندانیان فاقد بیمه تحت پوشش بیمه سلامت قرار می گیرند

مدیر كل زندانهاي استان قزوین گفت: زندانیان فاقد بیمه در این استان تحت پوشش بیمه سلامت قرار می گیرند.

زندانیان فاقد بیمه تحت پوشش بیمه سلامت قرار می گیرند
به گزارش سرویس اجتماعی صبح قزوین، حميدرضافراست طلب از آغاز ثبت نام از مددجویان برای تحت پوشش قرار گرفتن بیمه سلامت در استان خبر داد و افزود: برای مددجویان ثبت نام شده دفترچه بیمه صادر خواهد شد.
وی اظهار کرد: با توجه به اینکه خانواده زندانیان از اقشار آسیب پذیر جامعه هستند، تحت پوشش بیمه قرار می گیرند تا بخشی از مشکلات آنها با اجرای این طرح برطرف شود.
فراست طلب خاطر نشان کرد: تحت پوشش قرار دادن زندانیان و خانواده های آنها جزو برنامه های کاری انجمن حمايت زندانيان با همکاری بیمه قرار گرفته که امیدواریم به اهداف خود در این خصوص دست یابیم.
وی اضافه کرد: هم اکنون همه امکانات درمانی و بهداشتی در زندانهای استان فراهم است و مددجویانی که نیازمند خدمات بیشتر هستند به مراکز درمانی سطح شهر اعزام می شوند.
فراست طلب ادامه داد: محدودیت سنی برای تحت پوشش بیمه قرار دادن زندانیان وجود ندارد و تمام زندانیان تحت پوشش این مرکز می توانند از این خدمات و سایر خدمات ارائه شده بهره مند شوند.
وی اعلام كرد: پرداخت ماهانه مبلغی به خانواده زندانیان، معرفی برخی خانواده ها به کمیته امداد امام (ره)، کمک هزینه های درمانی دامپزشکی، تحصیلی و درمانی از جمله حمایت های ویژه صورت گرفته توسط انجمن حمايت زندانیان است.
مديركل زندانهاي استان قزوین یادآور شد: کمک های نقدی و غیر نقدی به خانواده ها، ارایه آموزش های شغلی به زندانیان و ایجاد اشتغال در زمان تحمل کیفر و کمک به توسعه فعالیتهای فرهنگی وتربیتی زندانها از جمله برنامه های انجمن حمايت زندانيان در استان است.
منبع: روابط عمومي اداره كل زندانهاي استان قزوين انتهای پیام/7008

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان