۱۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۷ جمعه

صبح قزوین تبلیغات و تحریم‌های دشمنان خنثی شده است
کد خبر: ۳۰۴۸ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

تبلیغات و تحریم‌های دشمنان خنثی شده است

معاون تبلیغات و روابط عمومی نیروی هوایی ارتش گفت:نمایشگاه راهیان نور پایگاه چهارم وحدتی دزفول، تلفیقی از ادوات نظامی، آخرین دستاوردهای این نیرو و غرفه محصولات فرهنگی است.

  تبلیغات و تحریم‌های دشمنان خنثی شده است
به گزارش صبح قزوین به نقل از روابط عمومی نیروی هوایی ارتش (نهاجا)، حجت الاسلام‌والمسلمین سعید نصیرالاسلامی افزود: این پایگاه یادآور رشادت‌ها و دلاورمردی‌های شهدایی همچون ستاری، بابایی و اعجوبه قرن یعنی «شهید اردستانی» است و یکی از مراکز مهم پشتیبانی کننده هشت سال دفاع مقدس بوده و بسیاری از پروازهای عملیاتی خلبانان نهاجا از این مکان مقدس انجام شده است و موارد یادشده از دلایل برپایی نمایشگاه در این پایگاه محسوب می‌شود.
  وی افزود: در این نمایشگاه علاوه بر عرضه آخرین دستاوردهای نهاجا و نمایش انواع هواپیماهای جنگنده شکاری،خلبانان تیزپرواز نیروی هوایی ارتش با پروازهای نمایشی، گوشه‌ای از اقتدار این نیرو را برای بازدیدکنندگان به نمایش می‌گذارند.
  معاون تبلیغات و روابط عمومی نهاجا با اشاره به اقدامات فرهنگی نمایشگاه راهیان نور امسال خاطرنشان کرد: با توجه به عملیات روانی دشمنان علیه ملت ایران و خصوصا جوانان این مرز و بوم، انتقال تجربیات و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت ضروری به نظر می‌رسید که این مهم توسط پیشکسوتان و حماسه‌آفرینان نیروی هوایی با بیان خاطرات دفاع مقدس انجام می‌شود.
  وی ایجاد غرفه شهدا و ایثارگران با نمایش تالیفات و مکتوبات خلبانان پیشکسوت را در راستای تجلیل و تبیین رشادت‌های شهیدان دانست و آن را از اقدامات موثر این نمایشگاه عنوان کرد که با استقبال بازدیدکنندگان نیز مواجه شده است.
  حجت‌الاسلام نصیرالاسلامی در پایان گفت: شور و نشاط، روحیه بالا و استقبال کم نظیر زائران و بازدیدکنندگان به ویژه هنگام تماشای پرواز هواپیماهای نهاجا حاکی از آن است که تبلیغات سوء و تحریم‌های اعمال شده توسط دشمنان نتوانسته اهداف مد نظر آنها را تامین کند و غرفه فرهنگی برگزار شده در این نمایشگاه درصدد خنثی‌سازی تبلیغات دشمن و کاهش آثار آن است.
  انتهای پیام

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان