۲۱/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۱۱ سه شنبه

صبح قزوین بیمارستان خیریه "سجادیه" با حضور وزیر بهداشت در مهرگان کلنگ‌زنی می‌شود
کد خبر: ۲۹۹۶۹۴ تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۱/۱۴ ساعت: ۱۵:۳۹ ↗ لینک کوتاه

رئیس شورای شهر محمدیه:

بیمارستان خیریه "سجادیه" با حضور وزیر بهداشت در مهرگان کلنگ‌زنی می‌شود

رئیس شورای شهر محمدیه گفت: این بیمارستان در روز ۵ شعبان مصادف با روز میلاد حضرت سجاد(ع) است مصادف با دوم اردیبهشت سال جاری با حضور وزیر بهداشت کلنگ زنی خواهد شد.

بیمارستان خیریه "سجادیه" با حضور وزیر بهداشت در مهرگان کلنگ‌زنی می‌شود
علیرضا بیات در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین درخصوص برنامه کلنگ زنی بیمارستان خیریه سجادیه در مهرگان اظهار کرد: این بیمارستان در واقع خدمات دهی دوبیمارستان را در یک فضا انجام خواهد داد.

وی افزود: بیمارستان سوانح و سوختگی یکی از تخصصی ترین بیمارستان‌ها در سطح کشور است که در استان‌های بزرگ مثل همدان و گیلان و زنجان این نوع بیمارستان وجود ندارد؛ خوشبختانه این بیمارستان قرار است بزودی در ناحیه شهری مهرگان در بخش محمدیه ساخته شود.

رئیس شورای شهر محمدیه اذعان کرد: ظهر امروز(سه شنبه) آخرین جلسه هماهنگی برنامه کلنگ زنی بیمارستان خیریه "سجادیه" با حضور نماینده امام جمعه قزوین، محمدی رئیس کمیسیون اصل 90، زرآبادی نماینده مجلس، فرخ زاد معاون عمرانی استانداری، حق لطفی مدیرکل راه و شهرسازی و دکتر مهرام ریاست دانشگاه علوم پزشکی و نماینده ای از سپاه، سرپرست فرماندار البرز و بخشدار و مدیران شهری و شورای محمدیه و هیئت امنای مجموعه خیریه سجادیه بیمارستان برگزار شد.

وی ابراز کرد: بیمارستان سوانح و سوختگی به همت مجموعه خیریه سجادیه در ناحیه شهری مهرگان ساخته می‌شود و مساحت آن طبق آخرین آمار بیش از 5 هکتار است و شامل 160 تختخواب می‌شود.

این مسئول ادامه داد: این بیمارستان در روز 5 شعبان مصادف با روز میلاد حضرت سجاد(ع) است مصادف با دوم اردیبهشت سال جاری با حضور وزیر بهداشت کلنگ زنی خواهد شد.

وی با اشاره به ضرورت نیاز بخش محمدیه به بیمارستان و مراکز درمانی عنوان کرد: این بیمارستان پس از ساخت و تجهیز با اینکه یک بیمارستان خیریه است؛ اما تعرفه‌های آن دولتی خواهد بود و بخش تخصصی این بیمارستان در حوزه سوانح و سختگی می‌تواند کمک بزرگی به درمان بیماران در استان باشد.

بیات عنوان کرد: 64 تختخواب در بخش عمومی به ارائه خدمات می‌پردازد و بقیه تخت‌ها برای حوزه سوانح و سوختگی و زایمان اختصاص دارد.

وی با اشاره به اینکه طراحی بخش‌های مختلف این بیمارستان آماده شده است، گفت: از تمامی عزیزانی که از ساخت این بیمارستان در استان قزوین حمایت کرده اند نماینده ولی فقیه در قزوین، آقای محمدی رئیس کمیسیون اصل 90 مجلس و مجموعه استانداری و علوم پزشکی تشکر و قدردانی می‌کنیم.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان