۲۱/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۱۱ سه شنبه

صبح قزوین طرح "آرامش بهاری" در ۱۰۴ امامزاده استان درحال برگزاری است
کد خبر: ۲۹۸۸۰۲ تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۱/۴ ساعت: ۶:۵ ↗ لینک کوتاه

مدیرکل اوقاف قزوین:

طرح "آرامش بهاری" در ۱۰۴ امامزاده استان درحال برگزاری است

مدیرکل اوقاف استان قزوین گفت: طرح آرامش بهاری در ایام نوروز در ۱۰۴ امامزاده و بقاع متبرکه استان قزوین اجرا می‌شود.

طرح "آرامش بهاری" در ۱۰۴ امامزاده استان درحال برگزاری است
حجت الاسلام غلامرضا عادل در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگ و هنر صبح قزوین اظهار کرد: بسیاری از کسانی که وارد حریم امامزاده‌ها می‌شوند از کرامات اولیاء خدا بهره مند شده اند و با اعتقاد و باوری عمیق به زیارت می‌آیند تا روح معنویت را در خود تقویت کنند.

وی اضافه کرد: طرح آرامش بهاری در ۱۰۴ امامزاده و بقعه متبرکه استان قزوین هرساله در ایام تعطیلات نوروزی اجرا می‌شود و برنامه‌های متنوعی در این زمینه پیش بینی شده که عملیاتی خواهد شد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قزوین بیان کرد: برپایی خیمه‌های معرفت، اعزام مبلغ، نماز جماعت، برگزاری نمایشگاه فرهنگی و مراسم تحویل سال از دیگر برنامه‌هایی است که در اجرای طرح آرامش بهاری برگزار می‌شود.

عادل تصریح کرد: استان قزوین در تعطیلات نوروزی میزبان مسافران زیادی است که از این فرصت باید برای برنامه‌های فرهنگی و معنوی استفاده کرد.

وی ابراز کرد: طرح آرامش بهاری در بیش از ۱۰۴ بقعه در حال برگزاری است و ۳۰ خیمه معرفت در سطح بقاع و اماکن متبرکه استان قزوین جهت ارائه خدمات فرهنگی آماده شده است.

این مسئول عنوان کرد: این خیمه‌های معرفت شامل غرفه‌های کودک، مشاوره خانواده، عرضه محصولات فرهنگی، نمایشگاه آثار فرهنگی هنری، غرفه ایستگاه مشاوره وقف و غرفه برنامه‌های چند رسانه‌ای است.

وی اضافه کرد: همچنین اقلام فرهنگی در خیمه‌های معرفت همچون کتابچه‌های نقاشی، پازل و بازی‌های فکری به صورت کاملا اسلامی و همراه با ارزش‌های دینی در قالب موضوعات متنوعی مانند حجاب، عفاف، نماز و مسائل آموزنده توزیع می‌شود.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان