۰۹/ذو القعدة/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۲۸ جمعه

صبح قزوین پرداخت وام اقتصاد مقاومتی از ۱ تا ۶ میلیون تومان بدون نیاز به طرح توجیهی
کد خبر: ۲۹۸۵۷ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

مدیر شرکت نگار نصر عنوان کرد

پرداخت وام اقتصاد مقاومتی از ۱ تا ۶ میلیون تومان بدون نیاز به طرح توجیهی

مدیر شرکت نگار نصر گفت: وام های قرض الحسنه اقتصاد مقاومتی از ۱ میلیون تا سقف ۶ میلیون می باشد و این اقدامات نیز نیازی به طرح توجیهی ندارند.

پرداخت وام اقتصاد مقاومتی از ۱ تا ۶ میلیون تومان بدون نیاز به طرح توجیهی

به گزارش سرویس اجتماعی صبح قزوین، غفارنیا مدیر شرکت نگار نصر، در نشستی که صبح امروز در سالن اجتماعات جهاد کشاورزی استان قزوین برگزار شد اظهار داشت: تمامی تلاش ما در اجرای مسئولیت ها با توجه به شعار سال صورت خواهد گرفت تا با همدلی یکدیگر بتوانیم وام های درنظر گرفته شده را محقق کنیم.
وی افزود: وام های اقتصاد مقاومتی در دو قالب قرض الحسنه و عقود اسلامی و تکلیفی درنظر گرفته شده است.
غفارنیا ادامه داد: افرادی که خود را به ما معرفی می کنند باید تعریف درستی از عرصه خود داشته و آن را به درستی شناسایی کنند سپس با آموزش های دیده شده و گذراندن کلاس های مهارتی خود را به آمادگی لازم برسانند.
وی توضیح داد: مبالغ وام از 15 میلیون تا سقف 30 میلیون تومان است و افرادی که تا مبلغ 10 میلیون درخواست وام دارند نیازی به طرح توجیهی ندارند ولی اگر درخواست آنها بالای این مبلغ باشد حتما باید از این طرح استفاده کنند.
مدیر شرکت نصر تشریح کرد: از 15 فروردین ماه پرداخت وام را آغاز کرده ایم.
وام های قرض الحسنه اقتصاد مقاومتی از 1 میلیون تا سقف 6 میلیون می باشد که شامل مواردی از قبیل زعفران، زنبورعسل، کارگاه صنایع دستی، پرورش قارچ، کود، مرغ، سایر ماکیان و .
.
.
است و این اقدامات نیز نیازی به طرح توجیهی ندارند.
وی در خصوص وام قرض الحسنه توضیح داد: این وام از 1 میلیون و 500 هزار تومان تا 10 میلیون تومان است که شامل فعالیت هایی از قبیل پرورش ماهی، مرغ بومی، صنایع و .
.
.
می شود.
این مسئول درباره وام عقود اسلامی متذکر شد: این وام نیز به کود، مرغ بومی، قارچ، زنبورعسل، شترمرغ، ماکیان، آبزیان، زعفران، داربستی کردن باغ های انگور تعلق می گیرد که با سود 16 درصد و بازپرداخت 4 تا 5 ساله به همراه 6 ماه تنفس صورت می گیرد.
وی در این خصوص ادامه داد: حضور وام گیرنده و ضامن یا ضامنین در موقع تشکیل پرونده الزامی است.
برای وام تا سقف 15 میلیون یک ضامن و بالای این رقم تا سقف 30 میلیون، 2 ضامن الزامی است که یکی از ضامنین باید کارمند رسمی دولت باشد.
غفارنیا تاکید کرد: فرد متقاضی باید در سامانه نگار نصر ثبت نام کرده و کد رهگیری خود را دریافت کند.
اولویت وام اشتغال با کسانی است که در سامانه ثبت نام کرده اند.
وی در مورد وام تکلیفی گفت: این وام تا سقف 15 میلیون تومان است که به افراد بسیجی که 2 سال از عضویت فعال آن ها گذشته باشد و یا رزمنده ای که بیکار باشد پرداخت خواهد شد.
این مسئول تصریح کرد: به هر شغل شرافتمندانه ای که باعث اشتغال و درآمد بسیجیان شود، وام تعلق خواهد گرفت.
انتهای پیام/7008

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان