۲۴/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۱۴ جمعه

صبح قزوین داشتن خانواده‌ای تربیتی، نیازمند پرورش زنان دینی است
کد خبر: ۲۹۸۱۳ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

مدیرحوزه علمیه خواهران قزوین:

داشتن خانواده‌ای تربیتی، نیازمند پرورش زنان دینی است

حجت الاسلام رضا کاظم لو گفت: اگر بخواهیم خانواده‌ای تربیتی داشته باشیم لازم است بانوان با احکام و دستورات دینی آشنا باشند.

داشتن خانواده‌ای تربیتی، نیازمند پرورش زنان دینی است

به گزارش خبرنگار سرویس فرهنگ و هنر صبح قزوین، همزمان با سراسر کشور آزمون سطح سه حوزه علمیه خواهران در قزوین برگزار شد.

حجت الاسلام رضا کاظم لو، مدیر حوزه علمیه خواهران قزوین در جمع داوطلبین این آزمون اظهار داشت: تربیت انسان‌ها از خانه شروع می‌شود و موثرترین فرد برای تربیت خانه کسی است که پیوسته به خانه نظر دارد و امروز بانوان ما در تمام عرصه‌های انقلاب نقش موثری دارند.

وی با توجه به نقش بی بدیل بانوان طلبه در حوزه‌ها اذعان داشت: اگر بخواهیم خانواده‌ای تربیتی داشته باشیم لازم است بانوان با احکام و دستورات دینی آشنا باشند و با توجه به اینکه نصف جمعیت کشور را زنان تشکیل می‌دهند بدین منظور کسانی که به علوم دینی علاقمند هستند باید با استفاده از این فرصت سربازانی برای حضرت باشند.

مدیرحوزه علمیه خواهران قزوین درباره برگزاری این آزمون در کشور گفت: این آزمون سراسری با 5200 نفر در کل کشور برگزار می‌شود و این تعداد از افراد با هم رقابت دارند و از این تعداد 1500 نفر در قالب 12 رشته تخصصی پذیرفته می‌شوند.

وی یادآور شد: در استان قزوین 85 نفر شرکت کننده داشتیم که از این تعداد 25 نفر پذیرفته می‌شوند و زمان اعلام نتایج 15 تیرماه خواهد بود.

کاظم لو با بیان اینکه در قزوین مدارس کوثر، فاطمیه در سطح سه دانشجو پذیرفته می‌شود خاطرنشان کرد: همچنین مدارس آبیک و بوئین زهرا نیز فعال می‌باشند و در حال حاضر 550 نفر طلبه خواهر در استان در حال فراگیری علوم دینی هستند.

انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان