۲۵/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۱۵ شنبه

صبح قزوین برای اولین بار خانه خیرین ایران در قزوین تشکلیل شد
کد خبر: ۲۹۳۱۴ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

بعد از ده سال

برای اولین بار خانه خیرین ایران در قزوین تشکلیل شد

خانه خیرین ایران با هدف ارتقاء فرهنگ خیرخواهی در سطح کشور، دفاع از حقوق قانونی موسسات خیریه، تلاش برای ایجاد بستر مناسب جهت فعالیت خیرین و جلب اعتماد مردم در کار خیر و ایجاد هماهنگی بین موسسات خیریه در قزوین تشکیل شد.

برای اولین بار خانه خیرین ایران در قزوین تشکلیل شد
به گزارش صبح قزوین، در ابتدای این مراسم افشارمقدم مدیر کل بهزیستی استان قزوین ضمن خیر مقدم به همه مدعوین، کار خیر کردن را در جامعه ما مستحکم تر از سایر جوامع دانست و بیان کرد: در فرهنگ غنی اسلامی تأکید بسیار زیادی بر دستگیری و نوع دوستی شده است بر این اساس با تکیه بر آداب، سنن و فرهنگ غنی خودمان نیازمند گسترش موسسات خیریه هستیم.
نبی اله عشقی ثانی مدیر عامل خانه خیرین ایران با اشاره به اینکه 3 هزار موسسه خیریه در سطح کشور فعالیت می کنند اظهار کرد : وظیفه این اتاق ایجاد هماهنگی بین موسسات است.
وی با ابراز خرسندی از آغاز فعالیت این اتاق در قزوین عنوان کرد: انتخابات هیئت مدیره این نهاد همزمان با سایر استان ها در شهر قزوین برگزار شد که 22 نفر از موسسات خیریه دارای مجوز از سطح استان در این جلسه شرکت کردند.
نبی اله عشقی ثانی خاطر نشان کرد: در این جلسه 5 نفر به عنوان اعضای هیئت مدیره و 2 نفر به عنوان بازرس جهت پیشگیری از موازی کاری مددجویان انتخاب شدند.
مدیر عامل خانه خیرین ایران خاطر نشان کرد: از بین 5 نفر منتخب یک نفر به عنوان نماینده قزوین انتخاب خواهد شد.
کاشی مدیرکل امور اجتماعی استانداری در این مراسم برخالص بودن نیت های موسسات خیریه در راستای جلب اعتماد مردم تاکید کرد: کار گروهی خیرین از اهمیت بسیاری برخوردار است و از موسسات خیریه در خواست خواستایم  تا از دانش و اندوخته های هم استفاده کنند.
در پایان این مراسم هیئت مدیره خانه خیرین قزوین با رای موسسات خیریه انتخاب شدند.
منبع: روابط عمومی بهزیستی استان قزوین انتهای پیام/7008

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان