۲۳/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۱۳ پنجشنبه

صبح قزوین مراسم معارفه رئیس مرکز آینده پژوهی دانشگاه برگزار شد
کد خبر: ۲۹۰۴۳ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

توسعه روزافزون فعالیت های علمی، پژوهشی

مراسم معارفه رئیس مرکز آینده پژوهی دانشگاه برگزار شد

مراسم معارفه رئیس مرکز آینده پژوهی دانشگاه برگزار و از زحمات رئیس سابق این مرکز تقدیر شد.

مراسم معارفه رئیس مرکز آینده پژوهی دانشگاه برگزار شد

به گزارش صبح قزوین، در این مراسم که امروز در مرکز آینده پژوهی و با حضور نائینی، سرپرست دانشگاه برگزار شد، حاکم قاسمی به عنوان رئیس جدید مرکز معرفی و از محمد رحیم عیوضی ، رئیس سابق مرکز تقدیر بعمل آمد.

نایینی ضمن تشکر از زحمات دکتر عیوضی در زمان مسئولیتشان، به جایگاه و اهمیت پژوهشکده آینده پژوهی در دانشگاه و در کشور به عنوان اولین مرکز آینده پژوهی در ایران و اخذ موافقت قطعی ایجاد گروه های پژوهشی آینده نگاری، آینده پژوهی جهان اسلام و روابط بین الملل و آینده پژوهی فرهنگی و اجتماعی اشاره کرده و بیان داشت: پایه ها ی اولیه مرکز آینده پژوهی با همت آقای عیوضی بنا گذاشته شد و امیدواریم در آینده شاهد توسعه روزافزون فعالیت های علمی ، پژوهشی این مرکز و رشد کمی و کیفی آن باشیم.

وی افزود: با توجه به میان رشته ای بودن رشته آینده پژوهی و تعامل آن با سایر رشته ها و گروه های علمی دردانشگاه باید از همکاری اعضای هیات علمی سایر دانشگاه ها و مراکز پژوهشی استفاد شود تا در جهت گسترش کمی و کیفی دانش آینده پژوهی در سطح ملی قدم برداریم.

 محمد رحیم عیوضی سرپرست سابق پژوهشکده آینده پژوهی نیز با اشاره به راه اندازی و تاسیس پژوهشکده آینده پژوهی در طی 4 سال به عنوان اولین پژوهشکده آینده پژوهی در کشور گزارشی از فعالیت هاو همایش های انجام شده در راستای ایجاد و مرکز آینده پژوهی ارائه داد.

حاکم قاسمی رئیس جدید مرکزآینده پژوهی نیز بیان داشت: امیدواریم با همکاری هیات علمی دانشگاه و حمایت مدیریت دانشگاه در راستای پیشرفت و گسترش اهداف پژوهشکده گام های بلندی برداریم.
وی با اشاره به اینکه پایه محکمی در زمینه آموزش و پژوهش در حوزه آینده پژوهی در دانشگاه بین المللی امام خمینی(ره) گذاشته شده است بر گسترش کمی و کیفی آن تاکید و برنامه های خود را در این مسیر اعلام کرد.

ayande-pajhoohi2

ayande-pajhoohi3

منبع: روابط عمومی دانشگاه بین المللی امام خمینی انتهای پیام/7008

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان