۲۵/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۱۵ شنبه

صبح قزوین ۹۵درصد بودجه سال۹۲سازمان ترافيک شهرداري قزوين محقق شد
کد خبر: ۲۸۷۵۳ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

معاون اداري و مالي سازمان ترافيک شهرداري قزوين:

۹۵درصد بودجه سال۹۲سازمان ترافيک شهرداري قزوين محقق شد

معاون اداري و مالي سازمان ترافيک شهرداري قزوين گفت: ۹۵درصد بودجه سال۹۲سازمان حمل و نقل و ترافيک شهرداري قزوين محقق شد.

۹۵درصد بودجه سال۹۲سازمان ترافيک شهرداري قزوين محقق شد
به گزارش صبح قزوین، سيدحسن شفيعي افزود: بودجه مصوب سازمان در سال92، 8ميليارد و 830ميلين تومان بود که تقريبا95درصد آن محقق شده است.
وي اضافه کرد: مبلغ محقق شده حدود 8ميليارد و 100ميليون تومان بوده است که 563ميليون تومان آن که معادل 3.
5درصد است، بودجه جاري سازمان را تشکيل مي دهد.
اين مسئول ادامه داد: باقي مانده بودجه محقق شده که97.
5 درصد آن نيز بودجه عمراني بوده که 8ميليارد و 270ميليون تومان است.
معاون اداري و مالي سازمان حمل و نقل و ترافيک شهرداري قزوين با اشاره هزينه هاي جاري سازمان عنوان کرد: هزينه هاي حقوق و مزاياي پرسنل که در بخش هاي عمراني فعاليت مي کنند و هزينه تعميرات، هزينه آب، برق و گاز و هزينه هايي از اين دست است که 3.
5درصد بودجه تحقق يافته سازمان را شامل مي شود.
شفيعي تصريح کرد: قسمت اعظم بودجه تحقق يافته در بخش عمراني هزينه شد که يکي از موارد هزينه کرد آن مکانيزه شدن سيستم هاي کامپيوتري است که تقريبا80 درصد تحقق يافته است.
وي گفت: اجراي اصلاح هندسي تقاطع هاي شبکه معابر سطح شهر قزوين، تکميل تقاطع شهيدمطهري، احداث پل هاي عابرپياده مقابل امام خميني(ره) و ضلع غربي کانال شهيدبابايي و امتداد بلوار نوروزيان از جمله مواردي است که بودجه عمراني تحقق يافته سازمان حمل و نقل وترافيک شهرداري قزوين در آنها هزينه شده است.
اين مسئول خاطرنشان کرد: تعمير و نگهداري علائم افقي و عمومي نصب شده سطح شهر، پروژه مناسب سازي گذرهاي عرضي عابران پياده و آرام سازي ترافيک، خريد، نگهداري و هوشمندسازي چراغ هاي راهنمايي ونقشه برداري معابر سطح شهر قزوين و اجراي پروژه هاي ترافيکي از ديگر طرح هاي سازمان بوده که از محل بودجه تحقق يافته سازمان در سال گذشته اجرا شده است.
معاون اداري و مالي سازمان حمل و نقل و ترافيک شهرداري قزوين بيان کرد: ساماندهي کارت پارک‌ها و متره برآوردهاي نقشه ها و پارکينگ‌هاي حاشيه اي،خريد و نصب گاردريل در کمربندي هاي سطح شهر قزوين،خريد و نصب تابلوهاي راهنماي مسير در سطح شهر و ايجاد مسير دوچرخه از ديگر پروژه هاي سازمان در سال گذشته بوده است.
شفيعي يادآور شد: براساس گزارشات پليس راهور و پزشکي قانوني استان قزوين با اجراي اين پروژه ها توسط سازمان حمل و نقل و ترافيک شهرداري قزوين درصد تصادفات و آمار جرحي ناشي از تصادفات در شهر قزوين به ميزان قابل توجهي کاهش يافته است.
منبع: روابط عمومی شهرداری قزوین انتهای پیام/7008

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان