۱۰/ذو القعدة/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۲۹ شنبه

صبح قزوین صیانت از بیت المال باید در اولویت قرار بگیرد
کد خبر: ۲۸۱۴۰ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

آیت الله باریک بین:

صیانت از بیت المال باید در اولویت قرار بگیرد

امام جمعه قزوین گفت: حفظ بیت المال در جامعه اسلامی مهم تلقی شده و مدیران باید نظارت خود را بر این مقوله بیشتر از قبل کنند.

صیانت از بیت المال باید در اولویت قرار بگیرد
به گزارش صبح قزوین، در این دیدار که در سالن اجتماعات شهید باریک بین برگزار شد، آیت الله باریک بین صیانت و حفظ بیت المال را در کشور و در استان با اهمیت شمرد و اظهار داشت: حفظ بیت المال در جامعه اسلامی مهم تلقی شده و مدیران باید نظارت خود را بر این مقوله بیشتر از قبل کنند.
وی اضافه کرد: در نظام مقدس جمهوری اسلامی نباید کوچکترین تعرضی به بیت المال صورت گیرد بنابراین مدیران دستگاه های اجرایی باید در اجرای قوانین اسلامی کوشا باشند.
نباید به افرادی که حقوق مردم وبیت المال را تضییع می کنند اجازه فعالیت داد.
امام جمعه قزوین بیان داشت: روز قیامت، روزی است که همه انسان ها حاضر شده و به حساب کارها و اعمال رسیدگی می شود که باید به این موضوع توجه جدی داشته باشیم.
وی اذعان داشت: هوشیاری و نظارت دقیق در دستگاه های اجرایی ضامن حقوق مردم و مسلمین شده و مردم نیز از کارکنان دستگاه نظارتی انتظار بیشتری در این زمینه دارند.
نماینده ولی فقیه در استان به نقش تاثیرگزار دیوان محاسبات در کشور اشاره و بیان داشت: این نهاد در کشور دستگاهی حساس محسوب شده و مسئول حفاظت و حراست از بیت المال و فراهم کردن استفاده درست از اموال و منابع دولتی و ملی به شمار می رود.
انتهای پیام/7008

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان