۱۰/ذو القعدة/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۲۹ شنبه

صبح قزوین توزيع بيش از ۲۰۰جلد کتاب به سربازان وظيفه زندان های قزوین
کد خبر: ۲۸۰۱۵ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

فرمانده يگان حفاظت زندان هاي استان قزوين خبر داد:

توزيع بيش از ۲۰۰جلد کتاب به سربازان وظيفه زندان های قزوین

فرمانده يگان حفاظت زندان هاي استان قزوين از گفت:تعداد بيش از ۲۰۰جلدكتاب در زمینه های دینی، فرهنگی، و تربیتی به سربازان اهداء شد.

توزيع بيش از ۲۰۰جلد کتاب به سربازان وظيفه زندان های قزوین
به گزارش صبح قزوین، سرهنگ همايون مهدي مجد در توضيح اين خبر افزود: در راستای اجرای برنامه های فرهنگی و تربيتي ويژه سربازان یگان حفاظت که از بهمن ماه سال گذشته تدوین و برنامه ریزی شده است، كتاب و ساير منابع آموزشي در قالب بسته های فرهنگی بصورت ماهيانه دراختیار سربازان قرار مي گيرد.
وي اظهارداشت: سربازان وظيفه در طول خدمت خود تحت پوشش برنامه هاي فرهنگي و تربيتي قرار داشته و مانند ساير همكاران در برنامه هاي فرهنگي زندانها شركت دارند.
سرهنگ همايون مهدي مجد به اثرات تربيتي اين اقدام اشاره و بيان داشت: سربازان وظيفه از قشرجوان جامعه و نيازمند شركت در برنامه هاي خاص گروه خود هستند.
بدين منظور يگان حفاظت با مشاركت و همكاري اداره فرهنگي و تربيتي زندانهاي استان برنامه هاي متنوعي در بخش هاي آموزشي، ديني، عقيدتي، ورزشي، هنري و كتابخواني تدوين نموده وهم اكنون در حال اجرا مي باشد.
فرمانده يگان حفاظت زندانهاي استان قزوين اضافه كرد: مسابقات ويژه براي سربازان وظيفه بصورت ماهيانه در حوزه هاي مختلف نيز برگزارشده و از سربازان فعال در عرصه هاي فرهنگي تجليل به عمل مي آيد.
سرهنگ مجد ابراز امیدواری کرد که در پایان سال جاری بتوانیم با مشارکت نهادهای فرهنگی استان و ایجاد بسترهای مناسب، کارنامه قابل قبولی از اجرای اقدامات گوناگون فرهنگی و مذهبی و تربیتی انجام شده برای پرسنل و سربازان یگان حفاظت زندان های استان قزوین ارائه نماییم.
منبع: روابط عمومي اداره كل زندانهاي استان قزوين انتهای پیام/7008

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان