۱۰/ذو القعدة/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۲۹ شنبه

صبح قزوین براي نخستين بار دوره آموزشي صدور بليط هواپيمايي در قزوين برگزار مي‌شود
کد خبر: ۲۸۰۱۳ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

به منظور ارتقای دفاتر خدمات مسافرتی

براي نخستين بار دوره آموزشي صدور بليط هواپيمايي در قزوين برگزار مي‌شود

به منظور ارتقای سطح علمی و کاربردی دفاتر خدمات مسافرتی، مجوز برگزاری دورهای صدور بلیط هواپیمایی برای نخستین بار در استان به موسسه هتلداری و جهانگردی میزبان، جهت اجرا صادر گرديد.

براي نخستين بار دوره آموزشي صدور بليط هواپيمايي در قزوين برگزار مي‌شود

به گزارش صبح قزوین، حميد رضا قاسمي مدير كل ميراث فرهنگي،‌صنايع دستي و گردشگري استان قزوين با اعلام این خبر گفت: نقش مهم آموزش در گردشگری بسيار حساس بوده و می‌تواند به اتخاذ سیاست‌ها و برنامه‌ریزی‌ مناسب در جهت توسعه این صنعت سرعت بخشيده و به رشد و رونق آن در كشور كمك نمايد.
قاسمي آموزش در حوزه دفاتر خدمات مسافرتي را امري حساس دانست و افزود: مبحث آموزش در تمامي حوزه‌هاي گردشگري بايد صورت پذيرد و در دفاتر خدمات مسافرتي به دليل حساسيت برنامه‌ريزي سفر بايد آموزش‌هاي تخصصي اجرا تا خدمات مطلوب به گردشگران بدون كوچكترين كاستي ارائه شود.
وی اظهار داشت: با توجه به نیاز دفاتر خدمات مسافرتی استان به افرادی با دانش و مهارت صدور بلیط خطوط هواپیمایی و همچنین ارتقای سطح آموزش نیروی انسانی در این صنعت براي اولين بار مجوز دورهای صدور بلیط هواپیمایی در استان قزوين توسط موسسه میزبان صادر شد كه با همکاری آموزشگاه هواپیمایی آریانا و زیر نظر سازمان میراث فرهنگی و صنایع دستی و گردشگری استان قزوین اقدام به برگزاری خواهند كرد و اميدواريم با اجراي اين دوره نياز استان براي ارائه خدمات صدور بليط هوايي تامين شود.
اين مقام مسئول يادآور شد: دوره مقدماتی صدور بلیط هواپیمایی سطح مقدماتی(Basic ( به مدت 12 روز و در نیمه دوم اردیبهشت ماه سال جاری برگزار مي‌شود.
شايان ذكر است: دوره های مدیریت فنی بند (ب) و دوره راهنمایایان ایرانگردی و جهانگردی نيز به زودی توسط موسسه ميزبان در قزوین اجرا و علاقمندان می توانند جهت کسب اطلاعات بيشتر با شماره 3660055 تماس و یا به محل موسسه واقع در خیابان خیابان خیام جنوبی مراجعه نمایند.

منبع: روابط عمومي سازمان ميراث فرهنگي،صنايع دستي و گردشگري استان قزوين انتهای پیام/7008

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان