۲۶/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۱۶ یکشنبه

صبح قزوین اعمال نظارت و کنترل شدید بانک مرکزی بر بانک های خصوصی
کد خبر: ۲۷۷۳۲ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

نماینده مردم بوئین‌ زهرا در مجلس تاکید کرد

اعمال نظارت و کنترل شدید بانک مرکزی بر بانک های خصوصی

نماینده مردم بوئین‌ زهرا در مجلس گفت: رشد بانک‌های خصوصی، بانک‌های دولتی را دچار چالش‌های‌ فراوانی کرده است و لازم است بانک مرکزی نظارت و کنترل شدیدی را بر آن‌ها اعمال کند.

اعمال نظارت و کنترل شدید بانک مرکزی بر بانک های خصوصی
روح اله عباسپور، نماینده مردم شهرستان‌های بوئین‌ زهرا و آوج در مجلس، در مصاحبه با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین، گفت: در حوزه اقتصادی باید به صورتی عمل کنیم تا بتوانیم با تبیین برنامه‌ها به حل مشکلات بپردازیم.
وی افزود: همان طور که مقام معظم رهبری در کنار مسائل اقتصاد مقاومتی، مقوله نامگذاری سال و بعد همکاری بین دولت و ملت را مطرح کردند ما نیز می‌توانیم با تکیه بر این مهم، فعالیت‌های خود را پیش ببریم.
نماینده مردم بوئین‌ زهرا اظهار کرد: ما با توجه به مشکلات بسیار از جمله تحریم‌ها، می‌توانیم با اتکا به فرمایشات مقام معظم رهبری در توسعه کشور نقش بسزایی را ایفا کنیم.
وی به نقش بانک‌های خصوصی اشاره کرد و گفت: یکی از معضلاتی که کشور با آن دست و پنجه نرم می‌کند مسئله بانک‌های خصوصی است که بانک‌های دولتی را هم دچار چالش‌های فراوانی کرده است که بانک مرکزی باید نظارت و کنترل شدیدی را بر آن‌ها اعمال کند.
عباسپور در خصوص کم آبی هشدار داد و تاکید کرد: آب، نیاز اولیه استان قزوین محسوب و بهینه سازی مصرف آب یکی از مشکلات اساسی استان برشمرده می‌شود.
وی در همین راستا توضیح داد: ما در استان با مشکلات فراوانی در حوزه آب شرب و به ویژه در خصوص آب رسانی به شهرستان آوج و بوئین زهرا روبرو هستیم به طوری که مردم شهرستان بوئین زهرا در ۲ کیلومتری مرکز این شهرستان از آب‌های گل آلود برای مصارف شخصی خود استفاده می‌کنند.
این مسئول در رابطه با مشکلات حوزه کشاورزی تصریح کرد: حوزه کشاورزی در این شهرستان‌ها با تهدیدات بد جوی روبروست.
آبیاری تحت فشار در بحث بهینه سازی مصرف آب مطرح شده و برای سطوح وسیع استفاده می‌شود.
هم‌چنین  ۴۸ درصد حوزه کشاورزی را خرده مالک‌ها تشکیل می‌دهند.
انتهای پیام/۶۰۰۱

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان