۲۱/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۱۱ سه شنبه

صبح قزوین حريق منزل مسکوني در قزوين+تصاویر
کد خبر: ۲۶۹۰۱۱ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۹/۱۶ ساعت: ۱۵:۷ ↗ لینک کوتاه

حوادث؛

حريق منزل مسکوني در قزوين+تصاویر

فرمانده شیفت ايستگاه شماره ۶ سازمان آتش نشاني و خدمات ايمني شهرداري قزوين از اطفاء حريق منزل مسکوني در خیابان امام خمینی قزوين خبر داد.

حريق منزل مسکوني در قزوين+تصاویر
محمدرضا نوری در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین اظهار کرد: در تماس مردمي با سامانه 125 آتش نشاني قزوين در ساعت 10 و 33 دقيقه روز سه شنبه 14 آذرماه سال جاری، از وقوع آتش‌سوزي در يک باب منزل مسکوني در خیابان امام خمینی ـ کوچه تبریز خبر داده شد که بلافاصله ستاد فرماندهي اين سازمان آتش نشانان ايستگاه شماره 6 نواب و سه مولوی را به محل حادثه رهسپار کرد.
وی افزود: آتش نشانان بلافاصله پس از رسيدن به محل مشاهده کردند شعله‌های آتش و دود این منزل مسکونی را فرا گرفته و زبانه‌های آتش به سرعت در حال گسترش و سرایت به اطراف است.

فرمانده شیفت ايستگاه شماره 6 سازمان آتش نشاني شهرداري قزوين یادآور شد: آتش نشانان بی درنگ با قطع جريان برق و گاز نسبت به ايمن سازي محل حادثه اقدام کرده و با استفاده از دستگاه تنفسي و تجهيزات ويژه اطفاء حريق خود را به کانون حريق رساندند و باحداقل خسارت ممکن نسبت به اطفاء شعله‎هاي آتش اقدام و از سرايت حريق به ساير قسمتها جلوگيري کردند.

وی گفت: آتش نشانان پس از اطمینان از ایمن سازی کامل محل حادثه نسبت تهویه فضای داخلی ساختمان و تخلیه دود با استفاده از دستگاه توربوفن اقدام کرده و با تحویل محل حادثه به مالک به ماموریت خود پایان دادند.

نوری عنوان کرد: در اين حادثه خوشبختانه به هيچ کس آسيبي نرسيد و علت بروز آتش سوزي نيز از سوي کارشناسان واحد بررسي علل حريق اين سازمان در دست بررسي است.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان