۲۱/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۱۱ سه شنبه

صبح قزوین دیواری بی‌اعتمادی بین ملت ایران با امریکا بسیار بلند است/ نمی‌توانیم شعار استکبارستیزی را ترک کنیم
کد خبر: ۲۶۷۶۹۲ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۸/۱۲ ساعت: ۱۰:۳۳ ↗ لینک کوتاه

نماینده سابق استان قزوین در مجلس:

دیواری بی‌اعتمادی بین ملت ایران با امریکا بسیار بلند است/ نمی‌توانیم شعار استکبارستیزی را ترک کنیم

نماینده سابق استان قزوین در مجلس گفت: دیواری بی اعتمادی بین ملت ایران با آمریکا بسیار بلند است و ما شعار مرگ بر آمریکا را هیچ زمانی ترک نمی‌کنیم زیرا آمریکا سمبل شیطان بزرگ است.

دیواری بی‌اعتمادی بین ملت ایران با امریکا بسیار بلند است/ نمی‌توانیم شعار استکبارستیزی را ترک کنیم
روح الله عباسپور در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی صبح قزوین  درباره بزرگداشت 13 آبان و سالروز مبارزه با استکجبار جهانی اظهار کرد: امریکا کشوری ظالم و سلطه جو است و دلیل اقتصاد برتر بودن آن نیز در گذشته به یغما بردن ثروت‌های ملت‌های دیگر بوده و هم اکنون وجود این همه آشوب در منطقه و پرورش تروریست ریشه در استکبار جهانی دارد.

وی افزود: امریکا اگر ثروتی دارد پایه آن دزدی و غارت ملت‌های دیگر است و تا به امروز ریشه همه تجاوزگری‌های در جهان به این کشور و سردمداران جنایتکار آن برمی‌گردد.

نماینده سابق استان قزوین در مجلس اذعان کرد: امریکا به واسطه خوی استکباری که دارد هیچ وقت نمی‌تواند با ایران همسو و هم جهت باشد؛ زیرا اساس شکل‌گیری انقلاب ایران عدالت اجتماعی و نظامی توحیدی بود که آمریکا هیچ اعتقادی به آن ندارد.

وی تصریح کرد: رویکردهای ما با آمریکا کاملا متفاوت است و ما نمی‌توانیم شعار مرگ بر آمریکا را ترک کنیم.

این کارشناس سیاسی ادامه داد: کشوری که حوادثی چون 28 مرداد سال 32، 13 آبان سال 56، 16 آذر و برپایی لانه جاسوسی، سرنگونی هواپیمای ایران در سال 66، عامل جنگ 8 ساله دفاع مقدس و فتنه 88 را در ایران ایجاد کرده، هرگز مورد اعتماد ایران قرار نمی‌گیرد.

وی تاکید کرد: دیواری بی اعتمادی بین ملت ایران با آمریکا بسیار بلند است و امروز هم این کشور به واسطه به نتیجه نرسیدن اهدافش به دنبال نفوذ در پسابرجام است تا به استحاله ملت ایران بپردازد و ما شعار مرگ بر آمریکا را هیچ زمانی ترک نمی‌کنیم زیرا آمریکا سمبل شیطان بزرگ است.
انتهای پیام/2002 

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان