۲۸/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۱۸ سه شنبه

صبح قزوین ایران خودرو در قزوین سرمایه گذاری می‌کند
کد خبر: ۲۵۸۶۴۶ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۵/۴ ساعت: ۹:۲۶ ↗ لینک کوتاه

معاون اقتصادی استاندار:

ایران خودرو در قزوین سرمایه گذاری می‌کند

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار از سرمایه گذاری شرکت ایران خودرو در قزوین خبر داد و گفت: در فاز یک و دو طرح سرمایه گذاری این شرکت، ۲۰۰ هکتار از اراضی استان برای ایجاد شرکت شهرک‌های صنعتی ایران خودور در شهرستان تاکستان واگذار می‌شود.

ایران خودرو در قزوین سرمایه گذاری می‌کند
منوچهر حبیبی در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی صبح قزوین اظهار کرد: واگذاری 200 هکتار زمین توسط مدیریت امور اراضی استان برای ایجاد شهرک صنعتی ایران خودرو انجام گرفته است که این اقدام با هدف استقرار قطعه سازان شرکت ایران خودرو انجام می‌گیرد.

وی افزود: تفاهمنامه واگذاری زمین جهت ایجاد شهرک با امضای مدیران دستگاه‌های متولی وارد فاز عملیاتی شده و با اجرای این طرح و استقرار پیمانکاران مطرح ایران خودرو و قطعه‌سازان در این شهرک زمینه‌های لازم جهت سرمایه‌گذاری و ایجاد اشتغال به میزان قابل توجهی در استان فراهم خواهد شد.

معاون اقتصادی استاندار قزوین گفت: برای کمک به ساخت شهرک تخصصی قطعه‌ سازی آمادگی کامل داریم و با تفاهمنامه‌های منعقد شده، امکانات و زیر ساخت‌های لازم برای احداث شهرک ایران خودرو در سریع ترین زمان ممکن فراهم می‌شود.

این مسئول از سرمایه گذاری شرکت ایران خودرو در قزوین خبر داد و اذعان کرد: در فاز یک و دو طرح سرمایه گذاری این شرکت، 200 هکتار از اراضی استان برای ایجاد شرکت شهرک‌های صنعتی ایران خودور در شهرستان تاکستان واگذار می‌شود.

وی بیان کرد: کلیه مجوزهای لازم از قبیل سند زمین، انشعابات آب، برق و گاز و ارائه تسهیلات و معافیت‌های مالیاتی توسط دستگاه‌های اجرائی در دست پیگیری است.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان