۲۱/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۱۱ سه شنبه

صبح قزوین دستورات وزیر برای بهبود وضعیت ورزش قزوین صادر شد
کد خبر: ۲۵۷۲۴۷ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۴/۲۸ ساعت: ۱۰:۱۰ ↗ لینک کوتاه

رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس:

دستورات وزیر برای بهبود وضعیت ورزش قزوین صادر شد

رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس بیان کرد: وزیر ورزش پس از بررسی وضعیت ورزش استان و ضرورت توسعه فضاهای ورزشی دستور لازم را در خصوص تکمیل پروژه مهم سالن شش هزار نفری و دو و میدانی و تخصیص اعتبار لازم آن صادر کرد.

دستورات وزیر برای بهبود وضعیت ورزش قزوین صادر شد
به گزارش خبرنگار ورزشی صبح قزوین ؛ جلسه دیدار مجمع نمایندگان استان قزوین با سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان صبح امروز(چهارشنبه) برگزار شد که در این دیدار وزیر ورزش و جوانان دستورات لازم را برای بهبود وضعیت ورزش استان صادر کرد.

داود محمدی درباره مفاد این جلسه در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی صبح قزوین  گفت: با پیگیری‌های به عمل آمده جلسه با وزیر ورزش و جوانان و مجمع نمایندگان‌ استان منعقد شد که در این جلسه هر کدام از نمایندگان به بیان مشکلات حوزه انتخابیه خود پرداختند.

وی افزود: دکتر سلطانی فر در این دیدار پس از بررسی وضعیت ورزش استان و ضرورت توسعه فضاهای ورزشی دستور لازم را در خصوص تکمیل پروژه مهم سالن شش هزار نفری و دو و میدانی و تخصیص اعتبار لازم آن صادر کرد.

نماینده مردم قزوین در مجلس افزود: علاوه بر آن مقرر شد حداقل یک‌پروژه نیمه تمام در شهرستان‌های تاکستان، بویین زهرا و آوج با تامین اعتبار مورد نیاز تکمیل شود.

داود محمدی درباره تعیین تکلیف ضلع جنوبی ورزشگاه شهید رجایی اظهار کرد: با توجه به ضرورت واگذاری سند ضلع جنوبی این ورزشگاه به اداره کل ورزش و جوانان قزوین مقرر شد نسبت به پیگیری لغو مصوبه هیئت دولت مبنی بر واگذاری این مجموعه به شرکت توسعه و تجهیز اماکن ورزشی و تنظیم سند آن بنام اداره کل ورزش و جوانان استان اقدام لازم صورت گیرد.

وی اذعان کرد: همچنین در خصوص انتقال سند سالن شهید بابایی از ستاد اجرایی فرمان حضرت امام به اداره کل ورزش و جوانان قزوین دستورات لازم از سوی وزیر ورزش و جوانان صادر شد.

رئیس کمیسیون اصل 90 مجلس با اشاره به مشکلات مالی هیئت‌های ورزشی گفت: با توجه به ضرورت حمایت از هیئت‌های ورزشی و حل مشکلات مالی آنها، در این جلسه مقرر گردید مبلغ سه میلیارد ریال حداکثر ظرف ده روز به بودجه وررزش استان تزریق شود.

به گفته محمدی، احداث سالن سنگنوردی و تشویق شایسته قهرمانان مدال آور ورزشی استان در مسابقات اخیر بین المللی، از دیگر دستورات وزیر ورزش و جوانان در این دیدار بوده است.
انتهای پیام/2002 

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان