۲۸/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۱۸ سه شنبه

صبح قزوین منزل مسکوني در آتش سوخت+تصاویر
کد خبر: ۲۴۹۲۶۳ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۳/۱۰ ساعت: ۱۱:۴۷ ↗ لینک کوتاه

در روستای نجم آباد قزوین؛

منزل مسکوني در آتش سوخت+تصاویر

رئيس ايستگاه شماره پنج سازمان آتش نشاني قزوين گفت: با تلاش و سرعت عمل آتش‌نشانان حريق منزل مسکوني در روستای نجم آباد قزوین اطفاء شد.

منزل مسکوني  در آتش سوخت+تصاویر
اصغر چگيني در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین اظهار کرد: در تماس مردمي با سامانه 125 آتش نشاني قزوين در ساعت 9 و 39 دقيقه روز دوشنبه هشتم خردادماه سال جاری از آتش‌سوزي یک باب منزل مسکوني ويلايي واقع در روستای نجم آباد قزوین خبر داده شد.

رئيس ايستگاه شماره پنج آتش نشاني قزوين افزود: آتش نشانان اعزامي بلافاصله پس از رسيدن به محل با قطع جريان برق و گاز نسبت به ايمن سازي محل حادثه اقدام کردند و با استفاده از دستگاه تنفسي و تجهيزات ويژه آتش نشاني از 2 جهت وارد منزل شده و در حداقل زمان ممکن شعله هاي سرکش آتش را مهار و از بروز خسارات بيشتر جلوگيري بعمل آوردند.

وی خاطرنشان کرد: به دليل حجم زياد شعله و دود داخل ساختمان، آتش نشانان به طور همزمان نسبت به انجام عمل اطفاء حریق و جستجو در اتاق‌ها اقدام کرده و پس از اطمينان از خالي بودن منزل و اطفاء کامل آتش سوزي با تحويل صحنه حادثه به نیروی انتظامی به ماموريت خود پايان دادند.

این مسئول ابراز کرد: در اين حادثه خوشبختانه به هيچ کس آسيبي نرسيد و علت بروز آتش سوزي نيز توسط کارشناسان واحد بررسي علل حريق اين سازمان در دست بررسي است.

انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان