۱۲/ذو القعدة/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۳۱ دوشنبه

صبح قزوین ۳۰۰ تن شکر در طرح ضیافت رمضان توزیع می‌شود
کد خبر: ۲۴۷۹۲۳ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۳/۲ ساعت: ۹:۵۰ ↗ لینک کوتاه

مدیر تنظیم بازار جهاد کشاورزی استان قزوین:

۳۰۰ تن شکر در طرح ضیافت رمضان توزیع می‌شود

مدیر تنظیم بازار محصولات و نهاده های کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین از توزیع ۳۱۹ تن شکر در آستانه ماه مبارک رمضان در استان قزوین خبر داد.

۳۰۰ تن شکر در طرح ضیافت رمضان توزیع می‌شود
شهرام رحمانی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین  اظهار داشت: با توجه به نزدیک شدن به ماه مبارک رمضان و برای رفاه حال شهروندان قزوینی و برقراری تعادل در بازار، طرح ضیافت در این ماه مبارک در استان اجرا می‌شود.

وی بیان کرد: در آستانه ماه مبارک رمضان برنامه ریزی لازم برای توزیع مناسب کالاهای اساسی و مورد نیاز شهروندان و همچنین تعادل قیمت انجام شده که بر همین اساس ۴۳۱ تن برنج سفید و ۳۱۹ تن شکر توزیع خواهد شد.

این مسئول یادآورشد: در طرح ضیافت ماه مبارک رمضان، قیمت برنج سفید از قرار هر کیلو ۲ هزار و ۷۰۰ تومان و هر کیلو شکر ۲ هزار و ۵۲۰ تومان تعیین شده است.

مدیر تنظیم بازار محصولات کشاورزی استان قزوین بیان کرد: همچنین مرغ منجمد به میزان کافی ذخیره سازی شده و جای هیچگونه نگرانی برای شهروندان استان وجود ندارد و قیمت مرغ منجمد در بازار در ماه مبارک رمضان از قرار هر کیلو ۵ هزار و ۷۰۰ تومان است.

وی اضافه کرد: در راستای اجرای طرح ضیافت در ماه مبارک رمضان؛ گوشت منجمد داخلی و وارداتی نیز به اندازه کافی تهیه شده که گوشت قرمز منجمد داخلی از قرار هر کیلو ۲۱ هزار تومان و گوشت قرمز منجمد وارداتی به ازای هر کیلو ۲۲ هزار تومان در استان عرضه خواهد شد.

این مسئول یادآورشد: تعاونی‌های مصرف، فروشگاه‌های بزرگ و زنجیره ای در سطح استان آماده توزیع و عرضه کالاهای اساسی طرح ضیافت در بین شهروندان خواهند بود.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان