۱۲/ذو القعدة/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۳۱ دوشنبه

صبح قزوین کسب رتبه برتر فرماندهی نیروی انتظامی شهرستان البرز در کشور
کد خبر: ۲۴۷۹۱۹ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۳/۲ ساعت: ۹:۱۹ ↗ لینک کوتاه

با ارزیابی عملکرد سال ۹۵ اعلام شد؛

کسب رتبه برتر فرماندهی نیروی انتظامی شهرستان البرز در کشور

با ارزیابی عملکرد سال ۹۵ فرماندهی نیروی انتظامی شهرستان البرز در کشور رتبه برتر را کسب کرد.

کسب رتبه برتر فرماندهی نیروی انتظامی شهرستان البرز در کشور
به گزارش سرویس اجتماعی صبح قزوین ؛ در سال جاری فرماندهی نیروی انتظامی شهرستان البرز توانست رتبه برتر را در سطح کشور کسب کند.

سرهنگ خسروی فرمانده نیروی انتظامی شهرستان البرز در این باره اظهار داشت: برای کسب این رتبه چندین آیتم مدنظر بوده که فرماندهی نیروی انتظامی این شهرستان توانسته است اقدامات خوبی را در سالی که گذشت انجام دهد.

وی ادامه داد: کاهش سرقت ۱۵ در صدی در شهرستان البرز، مبارزه با کالای قاچاق در استان مقام اول را داشته و میلیاردها تومان مواد قاچاق از قبیل مواد آرایشی، بهداشتی، پوشاک را توانست کسب کند.

این مسئول اعلام کرد: تماس‌هایی که مردم با ۱۹۷ داشتند نسبت به سال‌های گذشته بیشترین آمار رضایت مندی مردم را در سال ۹۵ داشت و تکریم ارباب رجوع در راس کار پرسنل نیروی انتظامی این شهرستان بوده است.

وی خاطرنشان کرد: بیشترین کاهش کارکنان را در نیروی انتظامی شهرستان داشتیم که این موضوع نشات گرفته از فضای آرامی است که برای کارکنان به وجود آمده تا با آرامش و احترام به مردم و ارباب رجوع با کمترین تخلفات به انجام وظیفه خود بپردازند.

خسروی اضافه کرد: ارتقای سطح آموزش و توانمندی کارکنان نیروی انتظامی شهرستان البرز در بعد تخصصی، شغلی و آمادگی جسمانی از مواردی بوده که مورد توجه فرماندهی نیروی انتظامی شهرستان البرز بوده به طوری که با توجه به آموزشات لازم در ماموریت‌ها، پرسنل نیروی انتظامی، تیراندازی و درگیری‌های بی مورد نداشتند.

وی با اشاره حضور به موقع پلیس ۱۱۰در درگیری‌ها و مشکلات مردمی در شهرستان البرز بیان کرد: استاندارد تعریف پلیس ۱۱۰در درگیری‌ها ۸ الی ۱۰ دقیقه بوده که پلیس ۱۱۰ شهرستان البرز کمتر از این زمان استاندارد بوده است.

سال ۹۵ در سطح شهرستان البرز جرائم خشن نداشتیم

این مسئول ادامه داد: نیروی انتظامی این شهرستان در بحث مسائل عقیدتی، سیاسی،تجمعات و اجتماعات و ایام محرم و نوروزی خوب عمل کرده و رضایت مردم را در پی داشته باشد.

وی خاطرنشان کرد: بازرسان نیروی انتظامی ناجا به صورت رندومی میزان رضایت نیروی انتظامی شهرستان البرز را سنجیده که همین رضایت مردمی یکی از موارد کسب رتبه برتر در سطح کشور شده است.

خسروی با اشاره به اینکه در سال ۹۵ در سطح شهرستان البرز جرائم خشن رخ نداده است، گفت:این کاهش به دلیل کنترل مجرمین زندانیان، سارقین سابقه دار و افراد اراذل و اوباش بوده که باعث شده تا جرم خشنی در شهرستان البرز رخ ندهد.

وی گفت: اقتصاد پویا و تولید و اشتغال امنیت است نیروی انتظامی شهرستان البرز با ایجاد امنیت در این شهرستان توانسته در صد بالایی از فرمایشات مقام معظم رهبری را محقق کندو امید است با توجه به شعار راهبردی سال جاری در کنار مسئولان شهرستانی و استانی بتوان این شعار را عملی کنیم.

فرماندهی نیروی انتظامی شهرستان البرز با اشاره به اینکه تکیه بر تولید داخلی در این ارگان از اهمیت بالایی برخوردار است؛ اضافه کرد: مبارزه با کالای قاچاق و جلوگیری از واردات این ارقام کالاها موجب می شود که تولید داخلی ارزش و جایگاه خود را در جامعه پیدا کند.
انتهای پیام/2002

منبع: ندای البرز

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان