۱۹/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۹ یکشنبه

صبح قزوین مجاهدت‌های بی صدا و خاموش
کد خبر: ۲۴۶۴۱۲ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۳/۶ ساعت: ۲۳:۲۱ ↗ لینک کوتاه

گذری بر فعالیت‌های وزارت اطلاعات؛

مجاهدت‌های بی صدا و خاموش

ناگفته پیداست که سربازان گمنام امام زمان (عج) همواره خود را در برابر نظام و مردم مسوول می دانند و ضمن تلاش برای برقراری ارتباط و تعامل منطقی با نخبگان در حوزه های مختلف، همواره موجب عزت، اقتدار، امنیت و افتخار این نظام الهی شده اند.

مجاهدت‌های بی صدا و خاموش
به گزارش سرویس اجتماعی صبح قزوین ؛ امنیت و آزادی دو نعمت بزرگ برای هر انسان و جامعه مدنی است  امنیتی که در سایه آزادی بوجود می اید بهترین نوع امنیت می باشد و این دو لازم و ملزوم یکدیگرند.برقراری امنیت و ازادی در جمهوری اسلامی ایران به عهده سربازان گمنام امام زمان (عج) نهاده شده تا در نهایت خاموشی و گمنامی دست به مجاهدت های بزرگ و حماسه افرین بزنند.

شناسایی فعالیت های خرابکارانه و جاسوسی و برقراری امنیت داخلی و خارجی و حراست از مرزها از جمله وظایفی است که روزانه توسط سربازان گمنام انجام می شود تا در شهرها و روستاها امنیت و ازادی برقرار شده و مردم در سایه نظام مقدس در ارامش بسر ببرند. اگر خدایی ناکرده امنیت از هر جامعه ای سلب شود انوقت نمی توان به برقراری عدالت، ازادی و دموکراسی در ان جامعه امیدوار بود کما اینکه نمونه بارز آنرا در برخی از کشورهای همسایه به وضوح می بینیم.

کشور ما علیرغم دارا بودن مرزهای گسترده و همجواری با کشورهای ناآرام و ناامن اما بهترین امنیت را داشته تا مردم بتوانند در سایه ان به حیات اجتماعی خود ادامه دهند و این ارامش را مرهون کسانی هستیم که شبانه روز خودرا وقف قداست و حفظ ارزشهای نظام و انقلاب نموده اند.

احاطه دستگاه امنیتی و اطلاعاتی کشور بر تمامی فضاهای ارتباطی کشورهای همسایه نشان می دهد که این دستگاه مقتدارنه امنیت منطقه را در کنتر ل دارد و مبارزه بی امان با گروهک های تروریستی چون ریگی و داعش و ... نشان می دهد که مرزهای ایران اسلامی در امنیت و نظارت کامل قراردارد.

گرچه سرباز گمنام امام زمان بودن بسیار سخت و دشوار است و هر کسی نمی تواند به این درجه و رتبه نایل شود، اما آنچه در بحث سرباز گمنام پرداختن به آن مهم بوده مقوله امنیت، اقتدار و اشرافیت امنیتی است. در واقع برقراری امنیت جزو مهم ترین وظایف حکومت هاست و در کشورهایی که کوچک سازی دولت جزء اصول اولیه به شمار می آید، حوزه امنیتی جزء کارهای ویژه حاکمیت قلمداد می شود و یکی از جایگاه های مهم در ساختار امنیتی یک کشور، نهاد اطلاعاتی آن است.

در نظام های سیاسی یکی از مولفه های حتمی اقتدار و حاکمیت داشتن امنیت است، و هر کشوری که دارای ضریب امنیتی بیشتری باشد در نظام بین الملل از ابهت و اقتدار بیشتری برخوردار است.

ایران اسلامی با وجود اینکه در نا امن ترین منطقه جغرافیایی جهان واقع شده است ولی خوشبختانه امن ترین کشور جهان است که این مهم میسر نبوده مگر در ید قدرتمند سربازانی که با ایمان و اعتقاد راسخ به اصول نظام و رهبری با تمام وجود کمال اخلاص از حدود و ثغور امنیتی کشور پاسداری می کنند.

شکار ریگی در اسمان بندرعباس و خنثی نمودن نقشه های شوم گروهک های تکفیری و تروریستی و... توسط این دستگاه مقتدر نشان می دهد که سربازان گمنام امام زمان همچنان در حال پاسداری و اشرافیت بر زمین و اسمان و دریا هستند تا مبادا وجبی ازاین خاک مقدس به توبره ناپاکان برود.

امروز اقتدار و توانمندی بالای ایران اسلامی در حوزه فعالیت ها و عملیات های اطلاعاتی و امنیتی به دنیا ثابت شده که از آن جمله می توان به دستگیری ریگی اشاره کرد که سرویس های اطلاعاتی دنیا هنوز هم از اقدام به موقع و پیچیده وزارت اطلاعات مات و مبهوت هستند.

در منطقه خاور میانه با توجه به شرایط خاص کشور های این منطقه، سازمان های اطلاعاتی کشورهای این حوزه همواره با مخاطرات پیش بینی نشده بیشتری نسبت به تشکیلات مشابه خود در کشورهای آرام مثلا در گوشه ای از آسیا و یا آفریقا مواجهند و به اذعان تمامی کارشناسان، دستگاه اطلاعاتی ایران در میان سازمان های مشابه منطقه ای از درخششی ویژه از حیث عملکرد پیش رونده و نیز مقابله با تهدیدات امنیتی برخوردار است و این برجستگی با در نظر گرفتن موقعیت فوق العاده ایران نسبت به سایر کشورها از نظر قرار گرفتن در کانون تهدیدات اهمیتی روزافزون می یابد.

ناگفته پیداست که سربازان گمنام امام زمان (عج) همواره خود را در برابر نظام و مردم مسوول می دانند و ضمن تلاش برای برقراری ارتباط و تعامل منطقی با نخبگان در حوزه های مختلف، همواره موجب عزت، اقتدار، امنیت و افتخار این نظام الهی شده اند. باید اذعان نمود مهمترین ویژگی سربازان گمنام امام زمان (عج)، اخلاص و فداکاری نیروها و اعتقاد این مجموعه به آموزه های انسانی، دینی و مبتنی بر حس خداجویی است که باعث شده تلاش شبانه روزی در برقراری امنیت و مقابله با باندهای فساد و قاچاق و جنگ طلب و تروریست ها داشته باشند و با این انگیزه بسیار در راه رضای خدا و برقراری صلح و امنیت و رضایت مردم شریف ایران قدم بردارند.

سربازان گمنام امام زمان (عج) که مدال پرافتخار و ارزشمند یاوران گمنام یوسف زهرا(ع) بر سینه ستبرشان می درخشد، از اوایل انقلاب شکوهمند اسلامی با تکیه بر فرمایشات و رهنمودهای ارزشمند معمار کبیر انقلاب اسلامی ایران امام خمینی (ره) و بعد از رحلت آن بزرگوار، توصیه های داهیانه رهبر فرزانه و حکیم انقلاب امام خامنه ای را به صورت جدی و مخلصانه سرلوحه کار و تلاش خود نمودند و اینک با کوله باری از تجربیات گران سنگ در مبارزه بی امان و هوشمندانه با ایادی استکبار جهانی و شیطنت های خارجی و داخلی، توانستند با مجاهدت های شبانه روزی و رشادت های مثال زدنی تمامی حرکات و توطئه های پیچیده بدخواهان اسلام و ملت بزرگ ایران را خنثی و نقش بر آب نموده و امروز آسایش و امنیت جامعه در کشور حاصل این جانفشانی ها و از جان گذشتگی ها می باشد.

امید که دعای خیر شهروندان ایران زمین، بدرقه راه حافظان نظم و امنیت کشور باشد.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان