۱۹/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۹ یکشنبه

صبح قزوین سربازانی گمنام از جنس مردم برای امنیت مردم
کد خبر: ۲۴۵۸۳۵ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۳/۶ ساعت: ۲۲:۴۴ ↗ لینک کوتاه

به مناسبت بزرگداشت سربازان گمنام امام زمان(عج)؛

سربازانی گمنام از جنس مردم برای امنیت مردم

نشان پرافتخار سرباز گمنام امام زمان (عج)را نخستین بار حضرت امام خمینی (ره) بر سینه نیروها و پرسنل وزارت اطلاعات نشاندند.

سربازانی گمنام از جنس مردم برای امنیت مردم
به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین ؛ برای آنکه ایران گوهری تابان شود رنج دوران دیده اند، سربازان گمنام امام زمان (عج) را می‌ گویم انسان‌های بی نام و نشان که ثانیه ثانیه از زندگیشان همه را برای تامین امنیت مردمان کشور اسلامی ایران می گذرانند.

نشان پرافتخار سرباز گمنام امام زمان (عج)را نخستین بار حضرت امام خمینی (ره) بر سینه نیروها و پرسنل وزارت اطلاعات نشاندند. هرمزگانی ها که حافظان خلیج همیشه فارس لقب گرفته اند امروز امنیت و آسایش و رفاه خود را مرهون سربازان گمنامی می دانند که با نقش پیشگیرانه و هدایت کننده خود در سایه رهنمودهای مقام معظم رهبری(مدظله العالی): اتحاد و همدلی را برایشان به ارمغان آورده است، سربازانی گمنام اما از جنس مردم و برای خدمت به مردم.

امروزه سرمایه گذاری در زمینه علم و اقتصاد و فرهنگ جز در سایه تامین امنیت محقق نخواهد شد. سربازان گمنام امام زمان (عج ) در هرمزگان با تامین امنیت توانسته اند این استان جنوبی را به مرکزی امن برای سرمایه گذاری تبدیل کنند.

اقدامات شایسته سربازان گمنام در تامین امنیت در همه عرصه های کشور باعث شد که وزیر اطلاعات در سفر به هرمزگان با قاطعیت از سیر صعودی شاخص امنیت کشورسخن بگوید.

وزیر اطلاعات در هرمزگان امنیت بی‌بدیل در ایران اسلامی ‌را نتیجه همدلی تنگاتنگ بین جامعه اطلاعاتی و نیروهای مسلح و قضایی با یکدیگر دانست و گفت: سال 94 به همت و همکاری دستگاه‌های مختلف یکی از امن‌ترین سال‌های کشور بود که با همدلی و همزبانی سالی آرام همراه با حماسه‌های پرشکوه رقم خورد.

وی افزود: این همدلی و همزبانی در سال 94 به برکت نامگذاری مقام معظم رهبری(مدظله العالی)در کشور بیش از پیش محقق شد و به دستاوردهای بسیار خوبی به لحاظ معنوی و سیاسی در این سال دست یافتیم.استاندار هرمزگان نیز بارها ضمن تقدیر از تلاشها و مجاهدتهای سربازان گمنام امام زمان (عج) در استان برای برقراری امنیت و ایجاد اتحاد و همدلی در جامعه گفته امنيت حاكم بر كشور ايران نعمت بزرگي است كه چشمان بيدار و تلاش سربازان گمنام امام زمان (عج) و ديگر نيروهاي امنيتي، اين امنيت خوب را براي ما به ارمغان آورده است.نماينده عالی دولت در استان هرمزگان گفت: مردمی ترین و مخلص ترین نیروهای انقلابی در وزارت اطلاعات حضور دارند و امنيت و آرامش كشور مرهون رشادت ها و هوشياری سربازان گمنام امام زمان (عج) در وزارت اطلاعات است.
 
جادری با بيان اينكه امنيت ابتدايي ترين اصل براي توسعه بخش هاي مختلف است، تصريح كرد: در هيچ جايي از دنيا چنين ثبات و امنيت و اقتداري كه در جمهوري اسلامي ايران حاكم است، ديده نمي شود. از طرفی پیگیری شکایات ومطالبات مردمی بویژه درخواست های آن ها در سوژه های اطلاعاتی وامنیتی و پیگیری تا حصول نتیجه و توجه ویژه به حقوق مردم از دیگر اقدامات اداره کل اطلاعات در استان است.حمایت از سرمایه گذاری سالم ومولد واشتغالزا در استان می تواند در سایه تامین امنیت توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) در استان صورت پذیرد.و با ایجاد امنیت بستر سرمایه گذاری سالم را فراهم کند.
 
دیدگاه مدیرکل اطلاعات هرمزگان در زمینه حمایت از سرمایه گذاری نیز بارها در اخبار منتشره در رسانه نمود عینی پیدا کرده است .وی گفته امروز وزارت اطلاعات حمایت از سرمایه گذاری سالم ومولد واشتغالزا را وظیفه خود می داند وبا ایجاد امنیت بستر سرمایه گذاری سالم را فراهم می کند وبا کسانی که دراین راه مانع تراشی کنند برخورد می کند والبته حمایت از سرمایه گذاری به معنای چشم بستن روی فساد نیست بلکه جلو فساد را می گیریم تا پویایی اقتصاد داشته باشیم.

وی تصریح کرد: اقتدار و پنجه پولادین وزارت اطلاعات برای چنگ انداختن به گلوی دشمنان است و در مقابل دست نوازش و حمایت خود را تقدیم ملت سرافراز ایران خواهد کرد.

بنا به اظهار وی مدیران سرمایه های نظام هستند و وزارت اطلاعات حمایت و صیانت از مدیران بخصوص مدیران شایسته وکار آمد که در جهت شکوفایی و رونق اقتصاد و فرهنگ نقش دارند همواره مد نظر خواهد داشت وتلاش می کند فضای آرامی را برای خدمت وتلاش این خدمتگزاران به نظام و مردم فراهم کند.

البته بسیاری از اقدامات و فعالیت هایی که سربازان گمنام امام زمان (عج ) در عرصه های فرهنگی و اقتصادی و سیاسی و اجتماعی برای حفظ و کنترل امنیت و تمامیت ارضی کشور انجام می دهند به دلیل حفظ اسرار و شگردها یا جلوگیری از ایجاد اضطراب در جامعه بر اثر مشاهده حجم عظیم توطئه ها، هیچ گاه رسانه ای نشده و نمی شود.اما اینکه یک روستایی مرزنشین و یک مرکز نشین همواره آنرا احساس و لمس می کنند برقراری امنیت در کشور است که همواره در سایه انسانهای گمنامی بوجود آمده که هر چند ما نام و چهره شان را نمی شناسیم اما حس انسان دوستانه و کرامت انسانی و میهن دوستیشان را همراه با عشق به مقام عظمای ولایت و مردمان ایران زمین شهره آفاق شده است.

اگر سرکرده گروهک تروریستی جندالشیطان (عبدالمالک ریگی) دستگیر و به سزای عملش رسید.اگر فتنه های دشمنان خنثی شد، اگر گروهکهای منافقین جرأت نزدیک شدن به مرزهای کشور را ندارند و اگر فرمانده سیاسی نظامی گروهک تروریستی انصارالفرقان به هلاکت رسید و هزاران اگر ها ی دیگر .همه تلاشها و فعالیتهای خالصانه و بی منت سربازان گمنام امام زمان (عج) در وزارت اطلاعات است.

این حقیقت بر دوست و دشمن پوشیده نیست که ماموریت‌های ذاتی وزارت اطلاعات در مسیر عزت، اقتدار و مصلحت مردم ایران تبیین و اجرا می‌شود و در طول عمر با برکت این وزارتخانه از هیچ کوششی در جهت اعتلای نظام اسلامی و افتخار و سربلندی امت ایران فروگذاری نشده است.

در هرمزگان اگر امروز قاچاق و سوخت مهار شده، زمین خواری و دریا خواری کاهش چشمگیری داشته و مفاسد اقتصادی به حدا اقل رسیده است تنها می توان رد پای سربازان گمنامی را دید که شبانه روز برای ایجاد امنیت ،اتحاد و همدلی بین اقوام و مذاهب تلاش می کنند و همین بس که از جنس خود مردم هستند و با این مردمان خوب جنوب همزیستی دارند و تنها دغدغه اشان این است که حتی خار کوچکی به پای هیچ هموطنی نرود.

در آستانه میلاد امام زمان (عج) و هفته سربازان گمنام امام زمان ضمن تبریک به امنیت افرینان خطه جنوب از خداوند آرزوی موفقیت بیشتر برای عزیزان آرزومندیم تا پرچم جمهوری اسلامی ایران به سلامت و در کمال صلح و امنیت به دست صاحبش روحی و اواح العالمین له الفداء برسد.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان