۲۱/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۱۱ سه شنبه

صبح قزوین سارق میلیادری در قزوین دستگیری شد
کد خبر: ۲۴۵۲۶۴ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۲/۱۹ ساعت: ۲۲:۱۶ ↗ لینک کوتاه

فرمانده انتظامی استان:

سارق میلیادری در قزوین دستگیری شد

فرمانده انتظامی استان از دستگیری سارق منازل و کشف ۲۵ فقره سرقت به ارزش ۲۰ میلیارد ریال در قزوین خبر داد.

سارق میلیادری در قزوین دستگیری شد
سردار مهدی محمودی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین ، در بیان جزئیات این خبر اظهار کرد: در پی وقوع چندین فقره سرقت از منازل در شهرستان قزوین با تشکیل کارگروه، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات لازم موفق به شناسایی یک سارق سابقه دار شده و در یک عملیات غافلگیرانه وی را حین سرقت منزل دستگیر کردند.

این مقام ارشد انتظامی استان ادامه داد: متهم در بازجویی فنی و پلیسی به ۲۵ فقره سرقت از منازل به ارزش ۲۰ میلیارد ریال اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی استان قزوین با اشاره به اینکه پس از اعتراف متهم مبنی بر فروش اموال مسروقه به یک مالخر، کارآگاهان وی را نیز دستگیر کردند، گفت: در بازرسی از منزلش، اقلام مسروقه زیادی از جمله دوربین شکاری ، تلویزیون کشف و با شناسایی مال باختگان تحویل آنان شد.

وی تصریح کرد: متهمان با تشکیل پرونده و معرفی به مراجع قضائی با صدور قرار مناسب قانونی روانه زندان شدند.

محمودی در پایان با تاکید بر اینکه عمده منازل سرقتی فاقد سیستم هشدار دهنده بودند به شهروندان توصیه کرد: منازل خود را به تجهیزات ایمنی و بازدارنده مجهز و فرصت ارتکاب جرم را از مجرمان سلب و با پلیس در راستای ارتقاء احساس امنیت در جامعه همکاری کنند.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان