۰۲/ذو القعدة/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۲۱ جمعه

صبح قزوین رسیدگی به ۵۰ مورد شکایت مردمی در فروردین ماه
کد خبر: ۲۴۴۹۰۸ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۲/۱۸ ساعت: ۱۱:۵۰ ↗ لینک کوتاه

مدیرعامل تاکسیرانی قزوین اعلام کرد:

رسیدگی به ۵۰ مورد شکایت مردمی در فروردین ماه

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین گفت: در فروردین ماه سال جاری به ۵۰ مورد از شکایت های مردمی در خصوص عملکرد تاکسیرانان رسیدگی شد.

رسیدگی به ۵۰ مورد شکایت مردمی در فروردین ماه
عبدالعلی دربندی زاده در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین اظهار کرد: یکی از وظایف سازمان تاکسیرانی رسیدگی به گزارشات و شکایات مردمی است که به صورت روزانه به واحد رسیدگی به شکایات سازمان ارجاع می‌شود.

مدیرعامل تاکسیرانی قزوین عنوان کرد: شکایات و گزارشاتی که توسط شهروندان به سازمان تاکسیرانی ارسال می شود به صورت روزانه مورد رسیدگی قرار گرفته و مواردی که توسط تاکسیران تکرار شده باشد به هیأت انضباطی سازمان ارجاع داده می‌شود.

این مسئول تصریح کرد: در فروردین ماه سال جاری 49 مورد شکایت مردمی به واحد رسیدگی به شکایات سازمان مخابره شد که به صورت روزانه به آنها رسیدگی کردیم.

دربندی زاده گفت: از مجموع شکایات رسیده به سازمان 21 مورد حضوری، 8 مورد تلفنی، 18 مورد پیامک و دو مورد هم مربوط به 137 بود.

وی خاطرنشان کرد: عمده تخلفاتی که از سوی تاکسیرانان رخ می‌دهد دریافت کرایه اضافه و برخورد نامناسب با مسافران است و به منظور کاهش این تخلفات، تذکرات لازم به تاکسیرانان متخلف داده می‌شود.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین یادآور شد: شهروندان می‌توانند شکایات خود را از طريق شماره تلفن 33848 داخلي 110 و يا شماره پيام كوتاه 30007133 و همچنين پیشنهادات و انتقادات خود در خصوص نحوه خدمات دهی سازمان تاکسیرانی را از طریق شماره تلفن33848 داخلی 120 و يا شماره پیام كوتاه 30008464 ارائه کنند.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان