عبدالعلی دربندی زاده در گفتوگو با خبرنگار اجتماعی
صبح قزوین اظهار کرد: یکی از وظایف سازمان تاکسیرانی رسیدگی به گزارشات و شکایات مردمی است که به صورت روزانه به واحد رسیدگی به شکایات سازمان ارجاع میشود.
مدیرعامل تاکسیرانی قزوین عنوان کرد: شکایات و گزارشاتی که توسط شهروندان به سازمان تاکسیرانی ارسال می شود به صورت روزانه مورد رسیدگی قرار گرفته و مواردی که توسط تاکسیران تکرار شده باشد به هیأت انضباطی سازمان ارجاع داده میشود.
این مسئول تصریح کرد: در فروردین ماه سال جاری 49 مورد شکایت مردمی به واحد رسیدگی به شکایات سازمان مخابره شد که به صورت روزانه به آنها رسیدگی کردیم.
دربندی زاده گفت: از مجموع شکایات رسیده به سازمان 21 مورد حضوری، 8 مورد تلفنی، 18 مورد پیامک و دو مورد هم مربوط به 137 بود.
وی خاطرنشان کرد: عمده تخلفاتی که از سوی تاکسیرانان رخ میدهد دریافت کرایه اضافه و برخورد نامناسب با مسافران است و به منظور کاهش این تخلفات، تذکرات لازم به تاکسیرانان متخلف داده میشود.
مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین یادآور شد: شهروندان میتوانند شکایات خود را از طريق شماره تلفن 33848 داخلي 110 و يا شماره پيام كوتاه 30007133 و همچنين پیشنهادات و انتقادات خود در خصوص نحوه خدمات دهی سازمان تاکسیرانی را از طریق شماره تلفن33848 داخلی 120 و يا شماره پیام كوتاه 30008464 ارائه کنند.
انتهای پیام/2002
دیدگاه ها