۰۱/ذو القعدة/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۲۰ پنجشنبه

صبح قزوین راهیان نور حج بصیرتی است
کد خبر: ۲۴۳۱۶ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

سردار فضلی:

راهیان نور حج بصیرتی است

جانشین سازمان بسیج مستضعفین خبر داد: ۴۳ زیارتگاه توسط ارتش، نیروی انتظامی، سپاه و بسیج با هدایت ستاد مرکزی راهیان نور اداره می شوند و آماده پذیرایی از زائران خواهند بود.

راهیان نور حج بصیرتی است
سردار علی فضلی جانشین سازمان بسیج مستضعفین در خصوص فرارسیدن ایام سفرهای راهیان نور در مصاحبه با  صبح قزوین اظهارداشت: هر ساله با شور فراوان بیش از سال پیش شاهد حضور مردم، نظیر دانشجویان، خانواده ها و همچنین میهمانان خارجی به سوی کربلای ایران هستیم.
وی ادامه داد: راهیان نور به جا آوردن حج بصیرتی است.
در این سفر بازدید از رزم گاه و قدم گاه رزمندگان  و شهدای عزیز اسلام صورت می گیرد و همچنین مردی و مردانگی و پایداری به اشکال مختلف برای مردم روایت خواهد شد.
فضلی تاکید کرد: درب تمامی اردوگاه ها به روی مردم عزیز باز است ولی سفر داوطلبان باید با هماهنگی سپاه و بسیج استان ها انجام شود تا زمان دقیق حضور مردم را در این اماکن مقدس بدانیم.
همکاری دقیق مردم کمک می کند تا برنامه ریزی و خدمات دهی مناسب به آن ها صورت گیرد تا همه بتوانند از این سفر لذت کامل معنوی را ببرند.
وی بیان داشت: 43 زیارتگاه توسط ارتش، نیروی انتظامی، سپاه و بسیج با هدایت ستاد مرکزی راهیان نور اداره می شوند و آماده پذیرایی از زائران خواهند بود.
این مسئول افزود: از سال گذشته روز 20 اسفند از سوی شورای فرهنگی- عمومی به عنوان روز ملی راهیان نور تعیین شد به همین مناسبت برنامه ای به مناسبت همین روز در مجتمع اردوگاهی شهید باکری در خرمشهر برگزار می شود.
انتهای پیام/7008/ح

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان