۱۲/ذو القعدة/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۳۱ دوشنبه

صبح قزوین طلبه هاي حوزه علميه در مسجد شیخ الاسلام تحصن کردند
کد خبر: ۲۴۳۰ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

تجمع اعتراض آمیز؛

طلبه هاي حوزه علميه در مسجد شیخ الاسلام تحصن کردند

طلاب حوزه های علمیه قزوین در تجمعی اعتراض آمیز، حمایت خود از شیعیان پاکستان را اعلام کردند.

 طلبه هاي حوزه علميه در مسجد شیخ الاسلام تحصن کردند
به گزارش صبح قزوین، صبح امروز تجمع اعتراض آمیز طلاب حوزه های علمیه قزوین هم زمان با سراسر کشور در مسجد شیخ الاسلام و از طرف دفتر نماینده ولی فقیه و امام جمهع قزوین در استان، برگزار شد.
این تجمع و تحصن با حضور جمعی از طلبه ها و اساتید حوزه های علمیه و با هدف محکوم کردن کشتار شیعیان پاکستان به دست رژیم صهیونیستی و وهابیت بود.
حجت الاسلام مرتضی حسینی، نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به بحث تفرقه در بین مسلمانان بیان کرد: انگلیسی ها با ورود به جهان ایلام همیشه دو هدف ایجاد فرقه وهابیت و تفرفه افکنی و اختلاف بین مسلمانان را دنبال کرده اند.
وی ادامه داد: امروز وهابیت با همکاری آل صعود و سرمایه گذاری، سعی دارد تفکر و اندیشه وهابیت را در کشور های اسلامی نشر دهد، که این بسیار مایه نگرانی است.
این چیزی است که حتی خود آمریکا و اسرائیل از گسترش آن در نگرانی عجیبی قرار دارند و ما باید هوشیار باشیم.
حجت الاسلام حسینی گفت: شیعیان مظلوم پاکستان در غربت به سر می برند و این کشتار وحشیانه مایه شرمساری کسانی است که در کشور سوریه و پاکستان این حرکت را شکل داده اند و از آن حمایت می کنند.
اما ما شاهد ان هستیم که با کمک هایی که قطر، عربستان، آمریکا و اسرائیل در جهت سرنگونی این کشور انجام می دهند، ولی رو به شکست هستند.
نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی ضمن بیان نقش روحانیت عنوان کرد: بایستی تلاش بیشتری در جذب روحانیت در کشور داشته باشیم و در جهت تقویت عقیدتی و هم سیاسی باشیم که متأسفانه کشورهایی سعی در صدد ایجاد اختلاف بین شیعه و سنی هستند.
همان طوری که انگلیسی ها با ورود به کشورعثمانی به دنبال اختلاف افکنی و تفرقه هستند.
امروز ما گسترش و ترویج وهابیت را در قزوین شاهد هستیم، که با شکست مفتضحانه ای روبه رو خواهد شد.
انتهای پیام/3004/خ

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان