۲۵/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۱۵ شنبه

صبح قزوین سقوط بالابر مغازه یک مصدوم برجای گذاشت+تصاویر
کد خبر: ۲۴۰۶۲۸ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۱/۲۶ ساعت: ۱۱:۲۳ ↗ لینک کوتاه

حوادث در قزوین؛

سقوط بالابر مغازه یک مصدوم برجای گذاشت+تصاویر

معاون عمليات سازمان آتش نشاني و خدمات ايمني شهرداري قزوين از سقوط یک دستگاه بالابر مغازه در خیابان پیغمبریه قزوین خبر داد.

سقوط بالابر مغازه یک مصدوم برجای گذاشت+تصاویر
قدیر موسی خانی معاون عمليات سازمان آتش نشاني و خدمات ايمني شهرداري قزوين در گفتوگو با بخربنگار اجتماعی صبح قزوین  اظهار کرد: در تماس شهروندان با سامانه 125 آتش نشاني قزوين در ساعت 20 و 14 دقیقه روز چهارشنبه بیست و سوم فروردین ماه 1396 از سقوط یک دستگاه بالابر مغازه در خیابان پیغمبریه قزوین خبر داده شد که ستاد فرماندهی این سازمان بلافاصله نيروهای تخصصی امداد و نجات ایستگاه های شماره یک و سه این سازمان را به محل اعزام کرد.

وی افزود: در جریان این حادثه مردی حدوداً 50 ساله در حال استفاده از بالابر بوده که ناگهان به علت پارگی سیم بکسل، بالابر به قسمت زیرزمین این مغازه سقوط می‌کند.

این مسئول ادامه داد: آتش نشانان پس از رسیدن به محل و ایمن سازی صحنه حادثه با ورود به طبقه زیرزمین تنها مصدوم این حادثه را که از ناحیه پای راست دچار آسیب دیدگی شده بود؛ با استفاده از بسکت نجات از محل حادثه خارج کرده و جهت اعزام به مراکز درمانی تحویل امدادگران اورژانس حاضر در محل حادثه دادند.

وی در خاتمه از شهروندان و مالکین اماکن تجاری که از انواع بالابرها استفاده می‌کنند درخواست کرد؛ در زمان استفاده از بالابرها اصول و قواعد ایمنی را کاملا رعایت کرده و همچنین در فواصل دوره‌ای مشخص نسبت به بازدید فنی این دستگاه ها توسط متخصصان مجرب اقدام کند.

پایان پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان