۲۳/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۱۳ پنجشنبه

صبح قزوین کاهش ۲۰ درصدی وقوع جرم در تعطیلات نوروز
کد خبر: ۲۳۸۸۷۶ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۱/۱۶ ساعت: ۹:۲۲ ↗ لینک کوتاه

جانشین ستاد خدمات سفر استان قزوین اعلام کرد:

کاهش ۲۰ درصدی وقوع جرم در تعطیلات نوروز

جانشین ستاد هماهنگی خدمات سفر استان بیان داشت: در ایام نوروز کاهش ۲۳ درصدی سوانح منجر به فوت و ۱۰ درصدی حوادث منجر به جرح، افزایش سه درصدی کشف جرائم و کاهش ۲۰ درصدی وقوع جرم را در استان شاهد بودیم.

کاهش ۲۰ درصدی وقوع جرم در تعطیلات نوروز
علی فرخزاد در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین اظهار کرد: برنامه‌های ستاد خدمات سفر از چندین ماه قبل توسط 13 کمیته زیرمجموعه شروع شد و با توجه به سیاست نوروز متفاوت امسال طرح نوروزی 96 به خوبی اجرا شد.

جانشین ستاد هماهنگی خدمات سفر استان بیان کرد: در نوروز امسال با نصب ۱۱۰ بیلبورد در شهرهای تهران و کرج و بزرگراه‌ها زمینه معرفی جاذبه‌های گردشگری استان قزوین بخوبی فراهم شد.

وی تصریح کرد: با توزیع یک میلیون نسخه نقشه مناطق گردشگری قزوین و استفاده از فضاهای مجازی برای معرفی مناطق تاریخی و چشم اندازهای طبیعی استان اقدام و با حضور تشکل‌های مردمی بستر مناسبی برای حضور گردشگران مهیا شد.

این مسئول ادامه داد: برپایی نمایشگاه‌های صنایع دستی، نوروز خوانی، جشنواره بازی و اسباب بازی، حضور هنرمندان ملی کشور، برگزاری تورهای گردشگری یک روزه موجب شد تا معرفی مناطق بخوبی انجام شود.

۴ واحد متخلف در قزوین تعطیل شد
وی عنوان کرد: بیش از دو میلیون و ۳۷۲ هزار بازدید از بناهای تاریخی استان صورت گرفت که با رشد ۲۶ درصدی مواجه بودیم و با ثبت ۲۳۲ هزار مورد اقامت در ایام نوروز شاهد رشد ۲۲ درصدی در این بخش بودیم.

معاون عمرانی استانداری قزوین اضافه کرد: در ایام نوروز بیشترین بازدیدها از بناهای دولتخانه صفوی، حمام قجر، امامزاده حسین(ع) و دهکده طبیعت صورت گرفت.

وی ابراز کرد: در ۸۶۵ مورد بازرسی مشترک و نظارتی از اماکن و مجتمع‌های بین راهی تعداد ۱۶ مورد اخطار و ۱۶ مورد تشویق اعمال شد و ۴ واحد نیز تعطیل شد و در تعطیلات نوروزی بیش از دو میلیون و ۳۷۲ هزار نفر از بناهای تاریخی استان دیدن و ۲۳۲ هزار نفر نیز در استان اقامت کردند.

جانشین ستاد هماهنگی خدمات سفر استان اضافه کرد: در ایام نوروز کاهش ۲۳ درصدی سوانح منجر به فوت و ۱۰ درصدی حوادث منجر به جرح، افزایش سه درصدی کشف جرائم و کاهش 20 درصدی وقوع جرم را در استان شاهد بودیم.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان