۲۲/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۱۲ چهارشنبه

صبح قزوین خداوند عالی‌ترین معارف دینی را در بستر دانشگاه طبیعت به ما می‌آموزد
کد خبر: ۲۳۴۳۹۶ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۱۲/۱۵ ساعت: ۱۱:۱۴ ↗ لینک کوتاه

نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین:

خداوند عالی‌ترین معارف دینی را در بستر دانشگاه طبیعت به ما می‌آموزد

نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین گفت: خدای متعال عالی‌ترین معارف قرآنی، دینی، عرفانی و معرفتی را در بستر دانشگاه طبیعت به ما می‌آموزد.

خداوند عالی‌ترین معارف دینی را در بستر دانشگاه طبیعت به ما می‌آموزد
به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین ؛ آیت‌الله عبدالکریم عابدینی نماینده ولی فقیه در قزوین صبح امروز(یکشنبه) در مراسم کاشت یک اصله نهال در بیت شهید شاخص کشور در سال 1395، شهیده رقیه رضایی اظهار کرد: خدای متعال عالی‌ترین معارف قرآنی، دینی، عرفانی و معرفتی را در بستر دانشگاه طبیعت به ما می‌آموزد.

وی تصریح کرد: وقتی خداوند می‌خواهد از عالی‌ترین معارف نورانی و عرفانی سخن بگوید، درخت را مثال میزند و معارف ایمانی، معرفتی و توحیدی را مانند درخت پاک و سالم معرفی می‌کند که ریشه‌اش در فطرت انسان‌ها و شاخ و برگش رو به آسمان است.

امام‌جمعه قزوین تأکید کرد: ما هم باید طبیعت سالم و محیط زیست مناسب برای زندگی داشته باشیم تا از آن برای رشد و پرورش معارف الهی، ارزش‌های انسانی و آن چه خداوند از ما می‌خواهد استفاده کنیم.

نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین خاطرنشان کرد: جوانان جامعه ما همواره به دنبال الگو هستند و شهید شاهد ارزش‌ها و بهترین الگو برای جوانان است؛ کسی که می‌خواهد راه انتخاب کند از انسانی فرهیخته الگو می‌گیرد و شهیده رضایی الگوی بسیار مناسبی برای جوانان محسوب می‌شود.

وی گفت: فرهنگ ایثار، تفکر، اندیشه، مبانی مستحکم اعتقادی، اخلاق‌مداری، خدمت به محرومین در زندگی شهیده رضایی وجود داشته و جوانان ما هم تشنه چنین فرهنگی هستند و شاهد هستیم که هر روز بیشتر از گذشته علاقه جوانان به چنین فرهنگی افزایش می‌یابد.

در پایان این مراسم از خانواده شهیده رضایی تجلیل شد.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان