۲۴/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۱۴ جمعه

صبح قزوین عدم رعایت نکات ایمنی عامل انفجار حوضچه گاز بود
کد خبر: ۲۳۳۴۱۷ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۱۲/۹ ساعت: ۱۴:۱۹ ↗ لینک کوتاه

مدیرعامل شرکت گاز استان قزوین:

عدم رعایت نکات ایمنی عامل انفجار حوضچه گاز بود

مدیرعامل شرکت گاز استان قزوین بیان کرد: حادثه انفجار به دلیل عدم انجام هماهنگی‌های لازم با کارفرما و بی توجهی به رعایت الزامات ایمنی در این حوضچه رخ داد.

 عدم رعایت نکات ایمنی عامل انفجار حوضچه گاز بود
اسماعیل مفرد بوشهری در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین، درباره حادثه انفجار لوله گاز در روز گذشته(یکشنبه) اظهار کرد: حدود ساعت 15 روز گذشته پرسنل پیمانکار تعمیرات شرکت گاز استان در حوضچه ایستگاه TBS واقع در اطراف میدان لشگر قزوین مشغول به کار بودند که شاهد انفجار لوله گاز بودیم.

مدیرعامل شرکت گاز استان قزوین در ادامه افزود: حادثه انفجار به دلیل عدم انجام هماهنگی‌های لازم با کارفرما و بی توجهی به رعایت الزامات ایمنی در این حوضچه رخ داد که منجر به پرتاب شدن فرد فوت شده از محل کار خود شد.

وی بیان کرد: متاسفانه این حادثه منجر به فوت یک نفر و مصدوم شدن 2 نفر دیگر از کارگران پیمانکار شد که این مصدومان در بیمارستان تحت درمان قرار دارند.

بوشهری ضمن عرض تسلیت و ابراز همدردی با خانواده همکار فوت شده، از پیگیری روند درمانی مصدومان توسط این شرکت خبر داد.

وی ادامه داد: فرد کشته شده و مصدومان جزو نیروهای تعمیرات پیمانکاری شرکت گاز بودند که فرد فوت شده جوانی 32 ساله بود.

این مسئول در ادامه با اشاره به حضور به موقع نیروهای امداد گاز و همچنین نیروهای آتش نشان و پلیس راهنمایی و رانندگی در محل حادثه گفت: با حضور نیروهای امدادی در محل خوشبختانه ابعاد حادثه به سرعت کنترل شد و جز تخریب سطح آسفالت رویی حوضچه به تاسیسات مدفون هیچ گونه آسیبی وارد نشده است.

وی در پایان اعلام کرد: حادثه مذکور هیچ گونه تاثیری بر فرآیند گازرسانی به مشترکین شهر قزوین نداشته است و استمرار جریان گاز به طور کامل و بدون هیچ گونه قطعی، برقرار است.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان