۱۲/ذو القعدة/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۳۱ دوشنبه

صبح قزوین نمایش آثار خوشنویسی هنرمندان کاشمری در نیاوران
کد خبر: ۲۳۳۳ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

نمایش آثار خوشنویسی هنرمندان کاشمری در نیاوران

رییس انجمن خوشنویسان کاشمر اعلام کرد: نمایشگاه گروهی خوشنویسی با عنوان «کتیبه سرو» با آثاری از احمد قائم مقامی، هادی دربان حسینی و مهدی فانی از اساتید انجمن خوشنویسان شهرستان کاشمردر گالری ۲ فرهنگسرای نیاوران به نمایش گذاشته شد.

  نمایش آثار خوشنویسی هنرمندان کاشمری در نیاوران
به گزارش صبح قزوین به نقل از ایسنا، سهیل سادات ترشیزی گفت: «کتیبه سرو» آخرین نمایشگاه فرهنگسرای نیاوران در سال ۹۱ است که شامل ۳۰ اثر خوشنویسی در سایز‌های ۵۰ در ۷۰، ۱۰۰در ۷۰ و۳۵ در ۵۰ است که تمامی این آثار نمایشی از خط نستعلیق روی کاغذ و مقواست.
  وی خاطرنشان کرد: اساتید انجمن خوشنویسان شهرستان کاشمر اشعاری از حافظ، مولانا و سعدی را خاستگاه اصلی تابلوهای خود قرار داده و این متون را با خط خوش نستعلیق روی کاغذ و مقوا به نمایش گذاشته‌اند.
  سادات افزود: نمایشگاه خوشنویسی «کتیبه سرو» تا تاریخ ۲۷ اسفند در گالری دایر است و علاقه‌مندان می‌توانند همه روزه از ساعت ۱۰ تا ۱۹ و روزهای تعطیل ۱۴تا ۱۹ از این آثار دیدن کنند.
  وی با بیان این‌که هنر خوشنویسی از جمله هنرهایی است که از آن به عنوان عروس هنرهای اسلامی یاد می شود، گفت: این انجمن برای گسترش هنر خوشنویسی در تمام فصول سال اقدام به برگزاری کلاس در سطوح مختلف می‌کند.
  انتهای پیام

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان