۲۱/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۱۱ سه شنبه

صبح قزوین پخش بیش از ۴ هزار و ۴۰۰ دقیقه برنامه از شبکه قزوین
کد خبر: ۲۳۰۶۹۷ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۱۱/۲۴ ساعت: ۱۵:۳۲ ↗ لینک کوتاه

به مناسبت دهه فجر؛

پخش بیش از ۴ هزار و ۴۰۰ دقیقه برنامه از شبکه قزوین

صداوسیمای مرکز قزوین بیش از ۴ هزار و ۴۰۰ دقیقه برنامه ی رادیویی، تلویزیونی و خبری با موضوع دهه فجر از شبکه های استانی سیما و صدا پخش کرد.

پخش بیش از ۴ هزار و ۴۰۰ دقیقه برنامه از شبکه قزوین
به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین ؛ رادیو قزوین با پخش ویژه برنامه‌های میدان انقلاب، نمایش‌های رادیویی و برنامه‌های زنده بیش از 2 هزار و 143 دقیقه برنامه با موضوع دهه فجر و پیروزی انقلاب اسلامی پخش کرد.

وی افزود: سیمای مرکز قزوین هم با ویژه برنامه گوهر تابان علاوه بر انعکاس شور و هیجان مردم نقاط مختلف استان در دهه فجر و همچنین پخش برنامه های زنده ی روزانه خود بیش از یک هزار و 362 دقیقه برنامه با موضوع دهه فجر از سیمای مرکز قزوین پخش کرد.

خبر مرکز قزوین هم 552 عنوان خبر از افتتاحیه‌ها، مراسم دهه فجر در استان، کلنگ زنی‌ها، طرح‌های به بهره برداری رسیده و راهپیمایی یوم الله 22 بهمن دراستان را در قالب 899 دقیقه برنامه ی تلویزیونی و رادیویی پخش کرد.

خبر مرکز قزوین تصاویر راهپیمایی مردمی را در یکصد نقطه شهری و روستایی استان پوشش داد.

برای انعکاس گسترده راهپیمایی یوم الله 22 بهمن، معاونت فنی صداوسیمای مرکز قزوین تصاویر راهپیمایی یوم الله 22 بهمن علاوه بر پوشش هوایی، در 8 نقطه هم بصورت زنده بر بستر 4G برای پخش از شبکه‌های استانی و سراسری ارسال شد که از این تعداد 7 نقطه در شهر قزوین و یک نقطه هم در شهر محمدیه بود.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان