۲۳/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۱۳ پنجشنبه

صبح قزوین طلب ۴۰۰ میلیاردتومانی تامین اجتماعی از کارفرمایان/ ۸۰۱۲ نفر در قزوین بیمه بیکاری دریافت می‌کنند
کد خبر: ۲۳۰۰۳۲ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۱۱/۲۰ ساعت: ۱۲:۸ ↗ لینک کوتاه

مدیرکل تامین اجتماعی استان قزوین اعلام کرد:

طلب ۴۰۰ میلیاردتومانی تامین اجتماعی از کارفرمایان/ ۸۰۱۲ نفر در قزوین بیمه بیکاری دریافت می‌کنند

مدیرکل تامین اجتماعی استان قزوین با اشاره به طلب ۴۰۰ میلیاردتومانی تامین اجتماعی از کارفرمایان گفت: از ابتدای سال تا به امروز تعداد بیمه شدگان جدیدالورود ۱۰ هزار و ۲۰ نفر بوده است همچنین در حال حاضر ۸۰۱۲ نفر در قزوین بیمه بیکاری دریافت می‌کنند.

طلب ۴۰۰ میلیاردتومانی تامین اجتماعی از کارفرمایان/ ۸۰۱۲ نفر در قزوین بیمه بیکاری دریافت می‌کنند
به گزارش خبرنگار اجتماعی  صبح قزوین ، نشست خبری مدیرکل تامین اجتماعی استان قزوین به مناسبت فجر انقلاب پیش از ظهر امروز(چهارشنبه) در سالن اجتماعات شعبه شهید انبارلویی قزوین برگزار شد.

سیروس نصیری مدیرکل تامین اجتماعی استان قزوین در این نشست اظهار کرد: تامین اجتماعی استان دور از فضای سیاسی و بحث‌های دیگر به ارائه خدمات به جامعه هدف می‌پردازد.

وی در تشریح اهم فعالیت‌های انجام شده یا در دست اجرا این اداره کل خاطرنشان کرد: یکی از کارهای مهمی که اکنون در تهران به عنوان پایلوت انجام می‌شود بحث پرونده الکترونیکی است که با اعلام آمادگی و انجام مقدمات، سال آینده در قزوین اجرا شود.

مدیرکل تامین اجتماعی استان قزوین خاطرنشان کرد: بازرسی الکترونیک یکی دیگر از اقداماتی است که با تامین تجهیزات لازم تا پایان سال به مرحله اقدام می‌رسد که با این کار دیگر گزارش کاغذی برای بازرسی نداریم.

وی اضافه کرد: یکی دیگر از فعالیت‌ها شماره نام نویسی متمرکز به عنوان یک برنامه بسیار جامع است که با بررسی کارشناسانه چندین ساله، در سال گذشته انجام شد قزوین نیز جزء استان‌هایی هستیم که این کار را کاملا انجام داده به طوریکه بیش 710934 شماره نام نویسی متمرکز داخل استان به بیمه شدگان اختصاص داده شده است.

ماهانه بیش از 80 میلیارد تومان حقوق در استان قزوین پرداخت می‌شود
نصیری با تاکید بر اینکه کمک به رونق فضای کسب و کار از اهداف باطنی این اداره و از مهم‌ترین دغدغه‌های دولت است، گفت: یکی از اقداماتی که منجر به رونق فضای کسب و کار شد بخش بخشودگی جرائم است که یک مرحله انجام شده و مرحله دوم نیز از 19 دی ماه شروع شده و تا 19 فروردین ادامه دارد.

وی ادامه داد: با این کار بستر مناسبی برای کارفرمایان و کمک به فضای تولید فراهم شده است که در رونق کسب و کار آنها بسیار موثر است.

مدیرکل تامین اجتماعی استان قزوین عنوان کرد: اکنون تامین اجتماعی استان قزوین بیش از 400 میلیارد تومان طلب معوقه از کارفرمایان دارد این مبلغ بدهی است که در مرحله اجرائیه قرار است و سازمان می‌تواند ماده 50 را برای آنها عمل کند اما در فضای کمک به تولید، حتی یک مورد توقیف نداشتیم.

وی با اشاره به وجود 16 هزار کارگاه فعال در استان تصریح کرد: از ابتدای سال تا به امروز تعداد بیمه شدگان جدیدالورود 10 هزار و 20 نفر بوده است که در سیستم ثبت نام کردند همچنین متوسط مقرری بگیر بیمه بیکاری 8 هزار نفر است که هم اکنون 8012 نفر مقرری بگیر بیمه بیکاری در استان داریم.

نصیری در ادامه بیان کرد: سازمان تامین اجتماعی 130 هزار میلیارد تومان از دولت طلب دارد که به همت مجلس، دولت مکلف شد تا طی برنامه ششم این مبلغ تسویه شود.

وی در پایان گفت: هم‌اکنون در استان قزوین ماهانه بیش 80 میلیارد تومان حقوق در تعهدات بلند مدت پرداخت می‌شود که با سایر تعهدات نظیر بیمه بیکاری به قریب 90 میلیارد تومان می‌رسد.
انتهای پیام/7003




دیدگاه ها

سمانه / ۱۹ بهم ۱۳۹۵ - ۲۰:۳۰

کی میاد به کارگرایی که چندماهه بیمه نشدند جواب بده؟!! چرا نباید دفترچه هاشون اعتبار بخوره؟ بچه هاشون مریض میشه چی کنن؟
اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان