۲۳/ذو الحجة/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۴/۰۹ شنبه

صبح قزوین قرارداد ولاسکو را تا سال ۲۰۱۶ تمدید می‌کنیم / نباید از قافله والیبال دنیا عقب بمانیم
کد خبر: ۲۲۹۴ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

رئیس فدراسیون والیبال‌:

قرارداد ولاسکو را تا سال ۲۰۱۶ تمدید می‌کنیم / نباید از قافله والیبال دنیا عقب بمانیم

رئیس فدراسیون والیبال ‌گفت: قرارداد ولاسکو تا سال ۲۰۱۴ تمدید شده است و به دنبال این هستیم تا قرارداد این مربی را تا سال ۲۰۱۶ نیز تمدید کنیم.

قرارداد ولاسکو را تا سال ۲۰۱۶ تمدید می‌کنیم / نباید از قافله والیبال دنیا عقب بمانیم
به گزارش صبح قزوین به نقل از فارس، محمدرضا داورزنی در مجمع انتخاباتی ریاست هیئت والیبال استان قزوین اظهار داشت: قرارداد ولاسکو تا سال 2014 تمدید شده است و می‌خواهیم قرارداد ولاسکو را تا سال 2016 نیز تمدید کنیم تا با این مربی با تجربه جهان افتخارات بزرگی را به دست آوریم.
وی عنوان کرد: والیبال کشور در این چند سال اخیر پر شتاب در مسیر رشد و شکوفایی در حرکت بوده و اقدامات مؤثری نیز در این راستا انجام گرفته است.
والیبال ایران در دنیا حرف‌های زیادی برای گفتن دارد رئیس فدراسیون والیبال ‌با بیان اینکه والیبال ایران در دنیا حرف‌های زیادی برای گفتن دارد، افزود: ملی‌پوشان والیبالیست کشورمان پس از 24 دوره موفق شدند جواز حضور در مسابقات جهانی را بگیرند که این موجب افتخار تمام ملت ایران است.
داورزنی با اشاره به برگزاری نخستین دوره از رقابت‌های والیبال زیر 23 سال که در برزیل است، بیان داشت: به دلیل رنکینگ خوبی که داشتیم تیم ملی والیبال زیر 23 سال ایران در این رقابت‌ها حضور پیدا می‌کند.
ارز اندام‌هایمان را در آسیا انجام‌ داده‌ایم این مسئول با تأکید بر اینکه والیبال ایران باید در دنیا تثبیت شود، تصریح کرد: ارز اندام‌هایمان را در آسیا انجام داده‌ایم و باید به دنبال این باشیم که خود را در دنیا تثبیت کنیم.
داورزنی اذعان داشت: این موفقیت‌ها را مرهون هم‌دلی، پشتکار و داشتن برنامه‌ریزی و همچنین زحماتی که در هیئت‌های والیبال استان‌ها کشیده می‌شود، هستیم.
رئیس فدراسیون والیبال ‌با اشاره به آغاز تمرینات تیم‌های ملی والیبال کشور گفت: در رده سنی بزرگسالان تمرینات از هفته گذشته با حضور ولاسکو آغاز شده است، در رده سنی جوانان نیز تمرینات پس از تعطیلات نوروز شروع می‌شود و در تیم زیر 23 سال نیز برخی بازیکنان دعوت شده‌اند و تمرینات را آغاز کرده‌اند.
داورزنی با تأکید بر استعدادیابی در مناطق دورافتاده ابراز داشت: در روستاهای کشور استعدادهای خوبی وجود دارند که مربیان گمنام در استان‌ها آن‌ها را شناسایی می‌کنند که باید از این ظرفیت‌ها استفاده کرد تا تیم‌های قدرتمندی را در عرصه‌های آسیایی و جهانی داشته باشیم.
وی بر احترام و تکریم پیشکسوتان تأکید کرد و اظهار داشت: در حال حاضر 33 سال است که در خدمت ورزش هستم که کم‌کم به پیشکسوتان می‌پیوندم و انتظار می‌رود زحمات پیشکسوتان را ارج نهیم و به آ‌ن‌ها احترام بگذاریم.
رئیس فدراسیون والیبال ‌استفاده از تجارب پیشکسوتان و ظرفیت‌های جوانان را دو عامل پیشبرد برنامه‌های فدراسیون عنوان و بیان کرد: در فدراسیون والیبال در کنار بهره‌مندی از تجارب پیشکسوتان از ظرفیت‌های جوانان نیز استفاده می‌شود تا از قافله والیبال دنیا عقب نمانیم.
داورزنی خاطرنشان کرد: همچنین در کمیته‌های فدراسیون والیبال نیز علم و تجربه با یکدیگر تلفیق شده است تا با کمک یکدیگر بتوانیم موجبات رشد و تعالی والیبال در کشور را مهیا کنیم.
این مسئول ابراز داشت: فدراسیون والیبال عین ساعت در حال انجام کار است و اردوهای تیم ملی نیز به خوبی برگزار می‌شوند.
داورزنی مدیریت اعتبارات در فدراسیون والیبال را مطلوب توصیف کرد و افزود: با توجه به شرایط کنونی کشور، منابع مالی را به خوبی مدیریت کردیم به طوری که طبق برنامه‌ریزی‌ها اردوها برگزار شد و میزبانی مسابقات آسیایی نیز انجام پذیرفت.
رئیس فدراسیون والیبال‌ تأکید کرد: این موفقیت‌ها را مرهون تلاش‌های مجموعه اهالی والیبال و دوستان شهرستانی و استانی هستیم.
انتهای پیام/

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان